Træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

771 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. april 2010

Anonym trådstarter

Hej,

Jeg venter tvillinger, men er kun i 10. uge. Kan det passe at jeg konstant er træt? I går stod jeg op, spise morgenmad og gik i bad, men var allerede træt igen, da jeg tog tøj på.

Hvornår er det jeg må få jern?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Liljesilas

Anonym skriver:

Hej,

Jeg venter tvillinger, men er kun i 10. uge. Kan det passe at jeg konstant er træt? I går stod jeg op, spise morgenmad og gik i bad, men var allerede træt igen, da jeg tog tøj på.

Ja det kan sagtens passe! jeg venter ikke tvillinger, men jeg var helt vildt træt de første tre - fire måneder. Jeg sov hele tiden, og gad ingen ting. Men da jeg nåede til de tre - fire måneder, blev jeg pludselig fyldt med energi igen... Det skal man igennem, og jeg lover dig for, at din energi kommer igen. Mht jern mener jeg, at det er fra 10 graviditets uge du skal tage dem, men ring og spørg lægen, eller læs om det på nettet

Anmeld

18. april 2010

TbCp

Anonym skriver:

Hej,

Puha ja jeg kan godt huske trætheden

Jeg fik målt min blodprocent ved lægen, den var MEGET lav så jeg startede tidligt på jern

Anmeld

19. april 2010

Vial

De første 3 mdr sov jeg ca. 16 timer i døgnet. Min blodprocent var 8,6 - altså meget fin! Det er bare drøn hårdt at producere to små børn. 2. kvartal bliver lettere, med til gengæld med plukveer og øm ryg - hvis du er uheldig ;-) Det er bare en større belastning for kroppen, men også helt igennem vidunderligt. Tillykke med dobbelt lykke :-)

Anmeld

19. april 2010

Anonym trådstarter

KaMa skriver:

De første 3 mdr sov jeg ca. 16 timer i døgnet. Min blodprocent var 8,6 - altså meget fin! Det er bare drøn hårdt at producere to små børn. 2. kvartal bliver lettere, med til gengæld med plukveer og øm ryg - hvis du er uheldig ;-) Det er bare en større belastning for kroppen, men også helt igennem vidunderligt. Tillykke med dobbelt lykke :-)

Jeg synes simpelten at trætheden er ulidelig, men plukveer må uden tvivl være værre.

Anmeld

19. april 2010

Vial

Anonym skriver:

<br /><br /><p> Jeg synes simpelten at trætheden er ulidelig, men plukveer må uden tvivl være værre.</p>

Næ, mine plukveer gør heldigvis ikke ondt - gjorde de, ville det være ret alarmerende. Man tænker bare lidt over, hvor mange der må komme og at man skal tage den med ro. Træthed er det allerværste!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.