ny på denne side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. april 2010

alwiolel

hej..

jeg er ny på denne side og tænkte på om der ikke findes en terminsgruppe for juli 2010??

Må hellere lige præsentere mig. Jeg hedder Helene og er gift med Kent. Vi bor i en lille by 15 km udenfor Randers. Jeg venter mit 5 barn. Jeg har 2 store drenge fra et tidligere forhold på 12 og 11 år, og sammen har vi 2 drenge på 6 og 2 år. Vi venter nu en pige.. jeg har termin den 12 juli, men blir sat igang den 5 juli...

jeg har været sygemeldt det meste af min graviditet pga ekstrem kvalme, men det er dog ved at forsvinde. Jeg er uddannet pædagog, men går pt selvvalgt ledig. Vores 3 største børn har diagnoser (autisme og adhd) Så der går lidt tid med det..

Knus helene 27+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

FrkLarsen

Hej og velkommen til

Pas på, denne side er ekstrem vanedannende!!

Jeg hedder kamilla, er 19år gammel og venter mit første barn, en pige, til august. 

Jeg er kæreste med Andreas, og har jeg være igennem lidt over 2år nu.

Anmeld

18. april 2010

NoName

Hej Helene

Velkommen til 3. kvartal og tillykke med den lille pige i maven. Det lyder ikke rart med al den kvalme, har selv haft rigtig meget og har også været sygemeldt pga det. nu er jeg så på nedsat tid resten af graviditeten, hvilket er fint nok.

Jeg er 30 år og kæreste med Jesper på 34 og har været det i næsten 5 år vi venter vores 1. barn sidst i Juli - også en lille pige...

OG som Frk. LArsen siger, pas på denne side er stærkt vanedannende, på den gode måde

Knus Majken 25+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.