til jer ammende med ømme brystvorter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.697 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2010

Chalala85

Hej tøser..

da jeg ammede fik jeg sår på brystvorterne og en ulideligt smerte..

MEN, der er en god hjælp til det, jeg brugte en butter creme fra amazon.com og den hjælper virkelig. Bare efter en dag kunne jeg amme uden det gjorde ondt og efter en uge var jeg helet igen.

Sætter lige linket ind til jer:

http://www.amazon.com/Bella-M81000527-Nipple-Nurture-Butter/dp/B000PI97WY/ref=pd_bxgy_bt_text_c

håber i kan bruge det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2010

Chalala85 skriver:

Hej tøser..

MEN, der er en god hjælp til det, jeg brugte en butter creme fra amazon.com og den hjælper virkelig. Bare efter en dag kunne jeg amme uden det gjorde ondt og efter en uge var jeg helet igen.

http://www.amazon.com/Bella-M81000527-Nipple-Nurture-Butter/dp/B000PI97WY/ref=pd_bxgy_bt_text_c

håber i kan bruge det...

Tak for tip!!  Den vil jeg huske på, hvis det skulle blive nødvendigt!!

Stine 37+4

Anmeld

18. april 2010

patella

Chalala85 skriver:

Hej tøser..

håber i kan bruge det...

Det lyder vildt godt! Ved du hvorfor det virker, altså hvad det virkesomme stof er?

Jeg havde samme problem, og jeg brugte Panthenol creme fra Apoteket og det virkede også i løbet af 1 uge til 1½... det var selvom de på barselsgangen kun anbefalede hormoncreme og derudover INGEN brystvortecreme... tsk. Jeg har råbt til højre og venstre siden om det Panthenolcreme, for det virker bare.

Det gode ved den er at den for det første virker beroligende på brystvorten med det samme og så gør den at huden hurtigere heler. Nu hvor brysterne er helet, bruger jeg den til irriteret hud, som rød numse på bassen osv. 

Anmeld

18. april 2010

Chalala85

Tilmeldt skriver:

Tak for tip!!  Den vil jeg huske på, hvis det skulle blive nødvendigt!!

Stine 37+4

så lidt da

Anmeld

18. april 2010

Chalala85

patella skriver:

Det lyder vildt godt! Ved du hvorfor det virker, altså hvad det virkesomme stof er?

Jeg havde samme problem, og jeg brugte Panthenol creme fra Apoteket og det virkede også i løbet af 1 uge til 1½... det var selvom de på barselsgangen kun anbefalede hormoncreme og derudover INGEN brystvortecreme... tsk. Jeg har råbt til højre og venstre siden om det Panthenolcreme, for det virker bare.

Det gode ved den er at den for det første virker beroligende på brystvorten med det samme og så gør den at huden hurtigere heler. Nu hvor brysterne er helet, bruger jeg den til irriteret hud, som rød numse på bassen osv. 

Jeg ved det faktisk ikke.. men det er sådan en grynet smør konsistens og når det så kommer i kontakt med varmen fra brystet smelter det og trænger ind med det samme. Det er super effektivt!

Anmeld

18. april 2010

Tulle28

Altid godt med tips mod ømme brystvorter!! Skal det vaskes af inden man ammer?

Anmeld

18. april 2010

Chalala85

Tulle28 skriver:

Altid godt med tips mod ømme brystvorter!! Skal det vaskes af inden man ammer?

Nej slet ikke. Det er ikke skadeligt for bebsen

Anmeld

18. april 2010

patella

Og det er panthenolcremen heller ikke - den er svanemærket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.