Må man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2010

slettet_7530

Gerne reklamere for sin egen hjemmeside? 

eksempelvis skrive i salgstrådende fremfor at oprette 700 indlæg (overdrivelse fremmer forståelsen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

smokin

Gerne reklamere for sin egen hjemmeside?

eksempelvis skrive i salgstrådende fremfor at oprette 700 indlæg (overdrivelse fremmer forståelsen)

Det tror jeg godt man må, men er ikke sikker faktisk

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Ok jeg vil ikke gøre det før Henrik eller en af hans hjælpesmølfer har givet grønt lys.

Anmeld

17. april 2010

Pia.

albertesmor skriver:

Ok jeg vil ikke gøre det før Henrik eller en af hans hjælpesmølfer har givet grønt lys.

Det er jeg nu meget sikker på du gerne må - og ved andre også har gjort det ... Men det er selvfølgelig bedst at vente på grønt lys... Jeg har været inde og snuse på din side og det bliver ikke sidse gang, fandt en del jeg godt kan bruge. Men venter lige på ny adgangskode til min homebank, så vil ikke bestille hos dig endnu.

Knus Pia, som vender tilbage...

Anmeld

17. april 2010

slettet_7530

Pia. skriver:

Det er jeg nu meget sikker på du gerne må - og ved andre også har gjort det ... Men det er selvfølgelig bedst at vente på grønt lys... Jeg har været inde og snuse på din side og det bliver ikke sidse gang, fandt en del jeg godt kan bruge. Men venter lige på ny adgangskode til min homebank, så vil ikke bestille hos dig endnu.

Knus Pia, som vender tilbage...

Nej det er altdi rarest at være på den sikre side.

Det lyder da rigtigt dejligt kig endelig ind.

Skal nok finde en god pris

Anmeld

18. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej

Ja, det må du gerne. Så længe det bare er på et rimeligt niveau, og du begrænser det til Køb og Salg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.