Hvad læser I nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Stumpen

Ja vi har snakket om det før, men jeg elsker bare at få ny inspiration, selvom min læse-liste er mega lang efterhånden..

På det sidste har jeg læst "pigen der legede med ilden" -meget bedre end 1'eren. "Velkommen på forsiden" af Robert Hansen -kedelig. "Havfruen" af Camilla Läckberg-Kanon "Hypnotisøren" af Lars Kepler-WAUW og nu er jeg i gang med "Primetime" af Liza Marklund -Spændende, det er 3'eren og hold da op hun bliver bedre og bedre, dog med en del gentagelser fra privat livet, så er glad for at der ca er gået et halvt år mellem hver bog...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Heidi B

Elsebeth Egholm, Karin Jungstedt, Ken Follet....

Jeg gik igang med Peter James som du anbefalede. De var gode.

Anmeld

21. april 2010

Stumpen

Heidi B skriver:

Elsebeth Egholm, Karin Jungstedt, Ken Follet....

Jeg gik igang med Peter James som du anbefalede. De var gode.

Uha ja, har kun læst jordens søjler og uendelig verden.. Men hold da kæft de var fantastiske... Lige til at forsvinde ind i...

Anmeld

21. april 2010

Munder

Min energi er ikke fantastisk pt. og når jeg har det sådan, falder jeg altid tilbage til nogle af mine yndlingsbøger, så jeg er gået igang med Margit Söderholm igen. Det er nogle dejlige "hyggebøger"....lige hvad jeg er til lige nu.

Anmeld

22. april 2010

Stumpen

Munder skriver:

Min energi er ikke fantastisk pt. og når jeg har det sådan, falder jeg altid tilbage til nogle af mine yndlingsbøger, så jeg er gået igang med Margit Söderholm igen. Det er nogle dejlige "hyggebøger"....lige hvad jeg er til lige nu.

Ellrs skulle du prøve Barbara Bickmore -hun skriver de bedre kærlighedsbøger...

Anmeld

22. april 2010

Munder

Stumpen skriver:

Ellrs skulle du prøve Barbara Bickmore -hun skriver de bedre kærlighedsbøger...

Hende har jeg også nogle bøger af. Også Rosamunde Pilcher og Maeve Binchy hitter på den front

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.