advokat til testamente??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa, er det der noget der kender til en god og gerne billig advokat i Viborg som kan skrive testamente om hvor min pige skal anbriges hvis noget pludselig uventet skulle opstå? Ville gerne have mine forældre får hende uden de skal kæmpe en brag kamp for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Honningblomst

Men ikke du behøver at have en advokat indover...har du skrevet hvad du ønsker evt på en børnetestamente, så vil myndighederne tage hensyn til det, hvis det er muligt. Dog vil jeg lige sige at det med at få forældrene til at stå som dem der evt skulle have ens barn, kan give problemer hvis de er for gamle...desværre.

Derfor har jeg sagt til min søster at hun skal have dem og skrevet det ned, men de kommer til at bo hos mine forældre alligevel...søs står bare på papiret hvis det forfærdelige skulle ske..

Knus..

Anmeld

17. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Eva skriver:

Men ikke du behøver at have en advokat indover...har du skrevet hvad du ønsker evt på en børnetestamente, så vil myndighederne tage hensyn til det, hvis det er muligt. Dog vil jeg lige sige at det med at få forældrene til at stå som dem der evt skulle have ens barn, kan give problemer hvis de er for gamle...desværre.

Derfor har jeg sagt til min søster at hun skal have dem og skrevet det ned, men de kommer til at bo hos mine forældre alligevel...søs står bare på papiret hvis det forfærdelige skulle ske..

Knus..

Så spørger jeg lidt dumt, men hvordan får man børnetestamente?
Hun ska stå til at komme til mine forældre, da mine søskende kun er henholdsvis 13 og 16. Og mine forældre kun lige er omkring de 40.

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

LouiseVous skriver:

Så spørger jeg lidt dumt, men hvordan får man børnetestamente?
Hun ska stå til at komme til mine forældre, da mine søskende kun er henholdsvis 13 og 16. Og mine forældre kun lige er omkring de 40.

Ok..

Jamen, mener du kan printe det ud fra nettet,...men du kan også bare skrive det selv....

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.