Flergangsfødende: Hvor lang tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Stumpen

Ja, nu varer det ikke længe inden jeg har spist min sidste pille i denne omgang.

Nu er det så at jeg tænker, det tog mig tre måneder sidste gang at bllive gravid... Hvor længe mon det tager denne gang??

Kan I selvfølgelig ikke svare på ;)
Men den tid det tog jer at blive gravid passede det nogenlunde til samme tid anden gang eller??????

(H) Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

lonemus

Her gik det hurtigere 2. gang.

Da jeg blev gravid første gang, gik der 6 mdr fra jeg havde spist den sidste p-pille.
2. gang gik der kun 3 mdr - fra jeg havde født, til jeg blev gravid igen.

Så her er det altså gået dobbelt så hurtigt :)

Anmeld

3. juni 2008

Heidi.

Hej Anja..

Jeg blev gravid forste gang jeg dyrkede ubeskyttet sex......

Men blev også hurtig gravid både første og anden gang..

(H)

Anmeld

3. juni 2008

D.B.L

vores datter var ikke planlagt, var på p-piller. Vi forsøger på 3 måned med at lave en lille bror/søster -skal nok skrive når jeg ved hvor længe det tager;)

Anmeld

4. juni 2008

Pia.

altså jeg skal jo bare tørre mig med samme håndklæde som min mand så er jeg gravid ;)... *GG*

Jeg er blevet gravid i første forsøg hver gang... så det er gået meget nemt...

Knus Pia, og held og lykke med projekt baby.

Anmeld

4. juni 2008

Louise mortil4

Det tog første gang 3½ månede fra sidste pille var taget.

Anden gang gik der 4 mdr, men der var dobbelt op på babyer, måske det var derfor hi hi

Held og Lykke med projekt baby.

Knus Louise

Anmeld

4. juni 2008

MUTT3

nej det gjorde det i hvertfald ikke.

1 gang tog det 3½ år, faktisk havde vi indstillet os på at skæbnen bare ikke ville at vi skulle have børn, og så var det så sådan det var, det var det så barer ikke lige aligevel, det var noget af en overraskelse at få.
2. gang tog det 6 måneder og p-piller, så det var en mindst lige så stor overraskelse som første gang, for det første fordi det kom så hurtigt, men så sandelig også fordi vi jo troede at vi var sikrede via p-pillerne.
3. gang tog det 1½ år.

Det skal siges at vi på intet tidspunkt har rodet med æl teste temperatur kurever tests af værgen ham eller mig, og hvad har vi af den slags, vi har taget det som det kom.

Man kan altså ikke regne ud fra hvor lang tid det tog sidste gang, jeg tror der er så mange ting der spiller ind, at det er umuligt at regne noget som helst, folks fysiske og psykiske tilstand, folks sundhed den livssituiration de er i oma.

Anmeld

4. juni 2008

Honningblomst

Første hug hver gang og har endda præsteret at blive gravid selvom jeg tog en fortrydelsespille.
Håber det bliver let for jer..
Knus Eva...som er super utålmodig..;)

Anmeld

4. juni 2008

Stumpen

Øv, som jeg jo egentlig viste ville der ikke være et entydigt svar.. Men havde jo håbet at I alle ville sige at det selvfølgelig går hurtigere 2. gang ;)
(H) Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.