1. besøg ved jordemoderen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Christina31

Nu er der ikke længe til det 1. jordemoderbesøg for mit vedkommende - præcis 11 dage. Jeg glæder mig helt vildt.

Det bliver helt fantastisk at høre vores lille babyes hjertelyd, og jeg er allerede i gang med en lang liste med spørgsmål, som jeg skal have stillet til jordemoderen.

Min mave vokser rigtig meget, og den sidste uges tid, har jeg mærket små puf fra den lille hver dag. Jeg synes, det er helt utroligt, at jeg allerede kan mærke den lille spire. - En fantastisk og livsbekræftigende fornemmelse, som med det samme sætter et stort smil på læben.

Vores drenge spørger rigtig meget til lillebror/lillesøster, hvor stor er babyen nu? og så finder vi målebåndet frem. - Jeg tror, det er lidt svært for dem at forstå, at der altså er et stykke tid til babyen kommer ud af maven. Der kommer også spørgsmål som, hvordan er babyen kommet ind i mors mave? uha, det er ikke et af de helt lette spørgsmål at forklare.... hi..

Jeg kan mærke, at jeg trænger meget til at få MD- skanningen overstået. Troede egentlig, at jeg ville slappe mere af efter NF- skanningen, men typisk nok finder jeg med det samme noget andet at bekymre mig om. Der er ca. 5 uger igen, og hvor bliver det spændende at opleve, hvor meget den lille er vokset siden sidste skanning.

Rigtig god weekend til alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.