Forsinket påskeæg og en Dagli brugs kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Dot D

Jeg skulle lave en kage til ca 75 personer til Dagli Brugsens generalforsamling, og jeg havde en idé om indholdet, men var jo nødt til at prøve det af. Det blev til et påskeæg med blomster til mine kolleger. Den blev tung, lidt over tre kilo. De var ret vilde med den, så jeg gentog succesen... Bananmuffins/lagkagebunde med tobleronecreme og pærecidermousse, den smagte godt. Kagen til generalforsamlingen vejede lige omkring 10 kilo, VILDT, men sjovt at lave så stor en kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Mira0911

Hold op hvor er de flotte....

Anmeld

17. april 2010

Jordbærpigen

Super flot... hvad har du brugt til bogstaverne?

Anmeld

17. april 2010

Dot D

Tak for det begge to. Det er fondant både overtræk og bogstaver. De sorte er Funky Letters og de andre, Dagli Brugsen er skåret ud i hånden. Var det det du mente, Miss smile?

Anmeld

17. april 2010

Jordbærpigen

Dot D skriver:

Tak for det begge to. Det er fondant både overtræk og bogstaver. De sorte er Funky Letters og de andre, Dagli Brugsen er skåret ud i hånden. Var det det du mente, Miss smile?

Det var de sorte jeg mente

Anmeld

17. april 2010

3rollinger

Flotte kager. De maa da vaere blevet imponeret over saadan en kage til deres generalforsamling.

Anmeld

18. april 2010

Dot D

3rollinger skriver:

Flotte kager. De maa da vaere blevet imponeret over saadan en kage til deres generalforsamling.

Det gav da lidt opmærksomhed, hi hi hi. jeg sidder i bestyrelsen og jeg havde lovet vores uddeler en speciel kage, Han blev glad

Anmeld

18. april 2010

Susan1978

total sej...

sig mig hvor stor er brugs kagen i dia.. tænker da at den må være gigant når den er til 75 pers og vejer 10 kg.

Anmeld

18. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fedt med logo og det hele

Anmeld

18. april 2010

Dot D

Susan1978 skriver:

total sej...

sig mig hvor stor er brugs kagen i dia.. tænker da at den må være gigant når den er til 75 pers og vejer 10 kg.

Den er bagt i en 35 cm form og den endte med at være knap 10 cm høj. Det er jo ikke en kage man spiser mange stykker af, men de fleste pegede selv hvor stort et stykke de ville have og der var et pænt stykke tilbage. Det delte bestyrelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.