Jeg tør slet ikke håbe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. april 2010

angelmom

jeg fik lige en bemærkning her i går, som fik mit smil frem på læben.. " hold da op dine bryster er jo blevet mere faste og fyldige", må nok ærlig indrømme at mine bh´er er skam begyndt at stramme lidt, og mine bryst voter er blevet ømme, og mere synlige, jeg stod meget længe igår ude foran mit spejl i badeværelset og nød at følge og se på mine bryster.. Måske er der mælk i denne her omgang?! tør jeg at satse?! Jeg stod undskyld mig med tår i øjene og nød at se forandring i mine bryster..

Måske jeg skulle tilmelde mig amme forbedering nu her når jeg skal op til min jordmoder, og måske ikke.. jeg kan se  og mærke at mine bryster forandre sig!
da jeg ventet min søn og havde født ham havde jeg ingen dråber i mine bryster og jeg følgte mig helt forkert, som kvinde, fordi jeg havde sådan glæde mig til de stunder hvor jeg skulle ligge ham til brystet, men nøje hvor jeg blev ked af det da jeg fandt ud af jeg intet havde af mælk i mine bryster..

Så  bare lige en opmuntring fra mig af..

Men hvad nu hvis der er mælk nogen som kan anbefale savler/cremer evt olier til brystvoten ikke bliver ru og sprækker?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

mor-til-vanessa

angelmom skriver:

jeg fik lige en bemærkning her i går, som fik mit smil frem på læben.. " hold da op dine bryster er jo blevet mere faste og fyldige", må nok ærlig indrømme at mine bh´er er skam begyndt at stramme lidt, og mine bryst voter er blevet ømme, og mere synlige, jeg stod meget længe igår ude foran mit spejl i badeværelset og nød at følge og se på mine bryster.. Måske er der mælk i denne her omgang?! tør jeg at satse?! Jeg stod undskyld mig med tår i øjene og nød at se forandring i mine bryster..

Måske jeg skulle tilmelde mig amme forbedering nu her når jeg skal op til min jordmoder, og måske ikke.. jeg kan se  og mærke at mine bryster forandre sig!
da jeg ventet min søn og havde født ham havde jeg ingen dråber i mine bryster og jeg følgte mig helt forkert, som kvinde, fordi jeg havde sådan glæde mig til de stunder hvor jeg skulle ligge ham til brystet, men nøje hvor jeg blev ked af det da jeg fandt ud af jeg intet havde af mælk i mine bryster..

Så  bare lige en opmuntring fra mig af..

Men hvad nu hvis der er mælk nogen som kan anbefale savler/cremer evt olier til brystvoten ikke bliver ru og sprækker?!

man kan købe noget på apoteket som hedder lanolin, det skulle tage ømheden. og hvis det er meget slemt med store huller kan man få på recept ved lægen på noget som hedder fucidin. de siger godt nok man ikke må bruge det når man ammer. men hvis man lige sørger for der ikke sidder creme rester på inden man ammer så sker der ikke noget. jeg brugte fucidin og det var det eneste der hjalp ( var igennem 5 cremer )

held og lykke, håber at amningen virker den her gang

knus fra liv

Anmeld

17. april 2010

Mikkelmusen

Mht sår osv så vil jeg anbefale brystvorte-creme fra apoteket. Men ellers har jeg også erfaret (i den korte periode jeg ammede) at lade brystvorterne lufttørre efter barnet har spist. Mine helede super hurtigt på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.