jeg fik lige en bemærkning her i går, som fik mit smil frem på læben.. " hold da op dine bryster er jo blevet mere faste og fyldige", må nok ærlig indrømme at mine bh´er er skam begyndt at stramme lidt, og mine bryst voter er blevet ømme, og mere synlige, jeg stod meget længe igår ude foran mit spejl i badeværelset og nød at følge og se på mine bryster.. Måske er der mælk i denne her omgang?! tør jeg at satse?! Jeg stod undskyld mig med tår i øjene og nød at se forandring i mine bryster..
Måske jeg skulle tilmelde mig amme forbedering nu her når jeg skal op til min jordmoder, og måske ikke.. jeg kan se og mærke at mine bryster forandre sig!
da jeg ventet min søn og havde født ham havde jeg ingen dråber i mine bryster og jeg følgte mig helt forkert, som kvinde, fordi jeg havde sådan glæde mig til de stunder hvor jeg skulle ligge ham til brystet, men nøje hvor jeg blev ked af det da jeg fandt ud af jeg intet havde af mælk i mine bryster..
Så bare lige en opmuntring fra mig af..
Men hvad nu hvis der er mælk nogen som kan anbefale savler/cremer evt olier til brystvoten ikke bliver ru og sprækker?!
Anmeld