Er jeg gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Karinski

Hej

Ville høre om nogen af jer har et bud på om jeg kan være gravid? Jeg smed p-pillerne i januar og min menstration har kommet som den skal derefter med normal styrke og varighed indtil sidste måned.

I marts måned fik jeg min menstration som forventet men den var meget meget svag, nærmest bare lidt pletblødning de første to dage og så en dag med rigtig blod og så var det slut denne gang. Siden da havde jeg i 16 dage efter meget ondt i maven/underlivet, taget et par kilo på, var helt vildt udspilet/oppustet og havde ondt i lænden. Ja det føltes som menstrationssmerter. Det er gået over nu, men nu har jeg ømme bryster, især brystvorten og de er vokset lidt og har også haft tendens til kvalme, især om formiddagen. Jeg har nu fået menstration som sædvanlig i onsdags men igen er det så lidt så lidt, ligner nærmere lidt brunligt udflåd. Jeg har taget en graviditetstest men den var negativ.

Kan det værre jeg bare ikke danner nok af det der graviditetshormon til at det kan ses i en test?

MVH Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Sofiedk

Har du blødt for 16 dage siden og bløder nu lidt igen eller har jeg læst helt forkert?

umiddelbart vil jeg mene at det er din krop der er igang med at vænne sig til ikke at være på p-piller, det kan godt tage en del mdr inden den er helt "ren" for alle de hormoner i pillerne og i den periode kan dine cyklusser ændre sig og variere en hel del.

Der er selvfølgelig chance for at du er gravid, men de fleste tests burde kunne vise positivt på nuværende tidspunkt

Anmeld

17. april 2010

Karinski

Nej det jeg skrev med de 16 dage var, at efter min "menstration" i marts sluttede, kom der 16 dage med ondt i maven/underlivet, oppustethed, vægtøgning, ondt i lænden. Derefter har jeg haft en kvalme hyppigt om formiddagen og min bryster er i denne uge blevet ømme og er vokset... Nu bløder jeg igen, menstration... men ikke som min menstration plejer at være.

Det var det jeg skrev

Men ja, tænker ligesom dig det også bare kan være jeg skal vænne mig til ikke at være på p-piller, men synes bare det er underligt at menstrationen kom normalt i januar og februar så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.