Håber på meget hurtig svar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2010

grinbidderen

hej håber der er en der kan svare mig er ved at lave en kage med færdig lavet fondant men det er hvide fondant synntes jeg bare er vild hårdt at rulle ud så tænkte på om der var nogen anden lettere løsning til at få det rullet letter ud..

på forhånd tak Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Bondepigen

grinbidderen skriver:

hej håber der er en der kan svare mig er ved at lave en kage med færdig lavet fondant men det er hvide fondant synntes jeg bare er vild hårdt at rulle ud så tænkte på om der var nogen anden lettere løsning til at få det rullet letter ud..

på forhånd tak Gitte

Har godt nok ikke prøvet at arbejde med fondant, men MMF kan man give en lille tur i mikroovn, så det bliver nemmere at arbejde med.

Ved ikke om man kan det med fondant osse.......?

Anmeld

16. april 2010

Bondepigen

Men hvis du prøver,så nøjes med 10 sek. i første omgang, for at få lidt føling med hvor meget det kan tåle. Det må i hvert fald IKKE smelte.

Anmeld

17. april 2010

grinbidderen

bondepigen skriver:

Har godt nok ikke prøvet at arbejde med fondant, men MMF kan man give en lille tur i mikroovn, så det bliver nemmere at arbejde med.

Ved ikke om man kan det med fondant osse.......?

ok mange tak for svaret så ved jeg det til næste gang jeg stod bare og rullet det MEGET hårdt og i meget langt tid men det blev til en stor stk så nu venter jeg bare på min chokolade smørcrem størkner lidt på kagen så jeg kan putte det der fondant på så jeg kan pynte med flag det er en overralskelse til min storebrors fødselsdag imorgen så håber han blir glad..

Anmeld

17. april 2010

Bondepigen

grinbidderen skriver:

ok mange tak for svaret så ved jeg det til næste gang jeg stod bare og rullet det MEGET hårdt og i meget langt tid men det blev til en stor stk så nu venter jeg bare på min chokolade smørcrem størkner lidt på kagen så jeg kan putte det der fondant på så jeg kan pynte med flag det er en overralskelse til min storebrors fødselsdag imorgen så håber han blir glad..

Det gør han da helt sikkert. Jeg har endnu ikke oplevet nogen, der ikke er blevet glad for en kage.... 

Anmeld

17. april 2010

grinbidderen

bondepigen skriver:

Det gør han da helt sikkert. Jeg har endnu ikke oplevet nogen, der ikke er blevet glad for en kage.... 

nej det er jo det men han er en lidt underlig type men så kan min mor blive stolt af sin datter og bare det smager godt er alle tilfredse hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.