Åhh altså nej......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Fines mor

Vores missekat blev kørt ned hertil aften, og den havde fået et stort benbrud på forbenet. Dyrlægen mente det skulle koste ca. 5.000 kr. at få lavet, og det måske alligevel ikke ville blive godt. Så vi har valgt at lade hende sove ind, glæder mig ikke til ungerne vågner imorgen .....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

holbøll

Pu-ha, det kan jeg godt forstå du ikke gør. Det er en kedelig besked at skulle give. Håber det gik nogenlunde.

God weekend til jer. Knus Carina

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Pokkers til lort sådan noget altså

Vi opdagede også at Iduns ene tykke fisk var død i aftes, da vi kom hjem. Jeg har ikke fortalt hende det endnu. Håber ikke hun opdager det før Tom også er stået op. Jeg har ikke lyst til at være alene om det...

Men jeg tror den havde bøvl med maven, for den var helt spilet op til sidst...

RIP til jeres missekat.

Anmeld

17. april 2010

Fines mor

Vi fik hende med hjem, og inat har hun ligget i laden i et håndklæde. Hertil morgen da de med det samme spurgte til hende, stod vi op og gik over til hende allesammen.

De fik lov til at nusse hende, og de så hendes skader efter påkørslen. Derefter spiste vi morgenmad, og så gik vi igen over til hende og nussede hende. ;-( Vi bar hende over i skovbunden, hvor Max og Møffe også ligger, og der ligger hun nu begravet.

Pigerne har taget det meget godt, de græd lidt, men kunne godt se at med sådan en skade var det ikke godt for Mille. Så måske var det en god ide, at lade dem være med i hele processen.

Men fuck det er så hårdt at se sine børn græde fordi katten er død...............

Anmeld

17. april 2010

Tina2

Åh for dælen da Helle  Hvor var det bare ærgeligt det gik så skidt!!!!!!!! :-(

Jeg frygter også at især Julius bliver ramt af en bil, da Thomas flere gange har set ham nede på vejen om morgenen når han kører på job, og han krummer sig bare sammen når han bliver blændet af billygter, løber ikke væk:-(

Så han skal ikke være væk mere end et døgns tid, så er jeg total nervøs og render rundt i kvarteret!!!!!

Mille holder sig mere her på vores stille vej.....

Kram til jer, jeg håber snart I finder en ny sød mis....

Anmeld

18. april 2010

Fines mor

Tina2 skriver:

Åh for dælen da Helle  Hvor var det bare ærgeligt det gik så skidt!!!!!!!! :-(

Jeg frygter også at især Julius bliver ramt af en bil, da Thomas flere gange har set ham nede på vejen om morgenen når han kører på job, og han krummer sig bare sammen når han bliver blændet af billygter, løber ikke væk:-(

Så han skal ikke være væk mere end et døgns tid, så er jeg total nervøs og render rundt i kvarteret!!!!!

Mille holder sig mere her på vores stille vej.....

Kram til jer, jeg håber snart I finder en ny sød mis....

Jeg kan ikke engang finde ud af om vi skal have en ny mis, bla. fordi jeg ikke orker flere dødsfald. Vi har været hårdt ramt med de sidste par dyr;-(( Men det går faktisk godt med pigerne, de siger jo selv de godt kan forstå det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.