Tryneberg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2010

birgittemarie

Jeg var lige inde for at kukke, hvornår du sidst havde været her og så så jeg lige, at du havde skrevet til mit gamle update indlæg og det havde jeg slet ikke set.

Så tusind tak for meget pæne ord om velklædt, behåret dreng og kagelavende pige.

Hvordan går det hos jer? Jeg synes ikke, du har skrevet, hvordan det er gået med den stakkels ræsermave? Forhåbenligt er alt vel?

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Tynen

Hey you

Jeg tænkte nok at det var gået din næse forbi - Du plejer jo at svare personligt til alle der besvarer dit indlæg.
(Kan du føle presset??!    )

På trods af TOTAL søvnmangel så går det hele bare så godt - Faktisk bedre end det nogensinde har gjort.
Efter at vi er blevet raske allesammen, er der virkelig sket noget med begge unger.
De har fået en helt speciel connection og griner og "leger" sammen som aldrig før.
- For ikke at massespamme dette indlæg, ser jeg mig nødsaget til at oprette en lille status i et nyt indlæg på et tidspunkt

Tak for tanken, BM

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Hey you

Jeg tænkte nok at det var gået din næse forbi - Du plejer jo at svare personligt til alle der besvarer dit indlæg.
(Kan du føle presset??!   )

På trods af TOTAL søvnmangel så går det hele bare så godt - Faktisk bedre end det nogensinde har gjort.
Efter at vi er blevet raske allesammen, er der virkelig sket noget med begge unger.
De har fået en helt speciel connection og griner og "leger" sammen som aldrig før.
- For ikke at massespamme dette indlæg, ser jeg mig nødsaget til at oprette en lille status i et nyt indlæg på et tidspunkt

Tak for tanken, BM

Apropo søvn.. Har du prøvet at hive knægten op kl 23 og give ham en spandfuld vælling?? Om det kunne få ham til at sove lidt længere end til kl 4?

Anmeld

17. april 2010

Tynen

Stumpen skriver:

Apropo søvn.. Har du prøvet at hive knægten op kl 23 og give ham en spandfuld vælling?? Om det kunne få ham til at sove lidt længere end til kl 4?

Han vågner gerne selv kl. 23 og får så 100ml. vælling, så tricket er afprøvet, desværre
Han vågner så igen kl. 0100 og så igen fra 03 til efter klokken 5 engang.

Han får 200 ml. vælling at sove på kl. 1930-20 og jeg er faktisk ret sikker på at han ikke er sulten når han vågner om natten.
Når jeg i desperation prøver at amme ham "suger" han ikke rigtig, men ligger bare og lader som om.
Han får en ordentlig portion aftensmad kl. 18.
Har også prøvet at skære ned på portionerne, hvis det nu var fordi hans mave var overfyldt, men det har sjældent nogen virkning - Nærmest tvært i mod.

Han har dog fået 2 tænder (Men stadig intet hår    ) og er nok også lidt "efterpåvirket" af total ustadig rytme efter 14 dages sygdom, så ved ikke om det også kan have noget at sige?!
Træt, det er jeg i hvert fald lige pt.

Men tak for tippet!

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Han vågner gerne selv kl. 23 og får så 100ml. vælling, så tricket er afprøvet, desværre

Han får 200 ml. vælling at sove på kl. 1930-20 og jeg er faktisk ret sikker på at han ikke er sulten når han vågner om natten.
Når jeg i desperation prøver at amme ham "suger" han ikke rigtig, men ligger bare og lader som om.
Har også prøvet at skære ned på portionerne, hvis det nu var fordi hans mave var overfyldt, men det har sjældent nogen virkning - Nærmest tvært i mod.

Han har dog fået 2 tænder (Men stadig intet hår   ) og er nok også lidt "efterpåvirket" af total ustadig rytme efter 14 dages sygdom, så ved ikke om det også kan have noget at sige?!

Men tak for tippet!

Hvad så med at droppe flasken mellem aftenmaden og kl 23, så han får en ordentlig læsfuld kl 23??

Jeg har heldigvis aldrig før haft de store problemer med vågne børn, men bare det jeg har tænker jeg tit at jeg ikke ville kunne klare at have nattebørn... Tager sku hatten af for dig, selvom man nok kan vende sig til  meget, når man er nød til det..

Anmeld

17. april 2010

Tynen

Det kunne godt være at vi skulle prøve at droppe den kl. 1930 - Synes bare det er så dejlig nemt at han falder i søvn lige efter (Lidt magelig er man vel blevet på sine gamle dage)

Arhmen - Hvis jeg havde vidst at det blev sådan her før jeg fødte, ville jeg sgu rende skrigende bort
Heldigvis er han verdens nemmeste dreng om dagen og man vænner sig faktisk utroligt nok til at skulle op om natten, selvom det da efterhånden både kan mærkes og ses efter snart 8 mdr´s afbrudt og manglende søvn

Men for dælan hvor var man et skarn da man brokkede sig over de få gange hvor Stella ikke sov igennem da hun var lille.
Det kunne tælles på en hånd de første 11 mdr.

Anmeld

17. april 2010

Stumpen

Tynen skriver:

Det kunne godt være at vi skulle prøve at droppe den kl. 1930 - Synes bare det er så dejlig nemt at han falder i søvn lige efter (Lidt magelig er man vel blevet på sine gamle dage)

Arhmen - Hvis jeg havde vidst at det blev sådan her før jeg fødte, ville jeg sgu rende skrigende bort
Heldigvis er han verdens nemmeste dreng om dagen og man vænner sig faktisk utroligt nok til at skulle op om natten, selvom det da efterhånden både kan mærkes og ses efter snart 8 mdr´s afbrudt og manglende søvn

Men for dælan hvor var man et skarn da man brokkede sig over de få gange hvor Stella ikke sov igennem da hun var lille.
Det kunne tælles på en hånd de første 11 mdr.

Jeg kunne ikke klare det... Det er da et forsøg værd, måske hjælper det måske ikke...

Anmeld

19. april 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

Hey you

(Kan du føle presset??!   )

Tak for tanken, BM

Say no more! Af den pressende art.

Lyder godt, at alt går godt på trods af søvnmangel. Det er altid noget, at man ikke skal mase med genstridige mider om dagen, når man ikke har lukket et øje om natten. Håber ikke, vi har jinxet den sag ved at nævne den her!!

Kunne bestemt være dejligt med et update indlæg fra dig i nærmeste fremtid!

Knus B, som også bare er træt af at stå op midt om natten, men som ellers ikke skal klage og som forresten heller ikke skal klage over den sølle ene gang lillefyren vågner om natten, men det ville da være rart med en hel nats søvn snart... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Anmeld

19. april 2010

Monica

Tynen skriver:

Han har dog fået 2 tænder (Men stadig intet hår   ) og er nok også lidt "efterpåvirket" af total ustadig rytme efter 14 dages sygdom, så ved ikke om det også kan have noget at sige?!

Men tak for tippet!

jeg nikker når jeg læser dit indlæg... Tobias har indtil for 2 uger siden fået flaske: når han skulle i seng19-20 tiden, kl 23, kl 3 også vågnede kl 5 og skulle op... Næsten som du skriver...

Han spiser en Kæææmpe portion aftensmad (mener kæmpe) får en flaske at sove på (jep, man er magelig) og en flaske kl 22-24. Han vågner ca kl6... Men mit næste projekt er slut med mad om natten, for faen han spiser som en konfirmand, han burde kunne klare natten...

I nat fik han dog lidt vand også (sukkervand)

Så kan kun sige at der er håb forude...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.