Pastafarver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. april 2010

AnneBJ

Hvordan bærer I Jer ad med at dosere pastafarve? Jeg har fået det i sådan nogle små bøtter nærmest, det havde da været smart hvis det var i en tube...

OG - er det kun mig der er et fjols til at bruge det, eller ligner I andres hænder også noget der kunne deltage i smølferne, hvis I fx har brugt blå? Damn, der er bare blåt overalt... køkkenbord, hænder, you name it...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Jordbærpigen

Ja det er ikke så smart at det er i bøtter.. og synes det er noget tykt stads.. Ik sådan lige at hælde af Men jeg bruger enden af en teske eller lign., til at få det over i mmf'en med(eller hvor man nu skal bruge det)..

Anmeld

16. april 2010

3rollinger

Jeps, man er heller ikke i tvivl om at jeg har vaeret igang med kagerne. Bruger dog ogsaa enden af en ske, men synes stadig jeg naar at faa det paa fingrene.

Saa godt spoergsmaal. Foelger med her for gode raad.

Anmeld

16. april 2010

Nemesis

synes ikke det er et problem. Bruger enden af en theske og ælter så farven i i en frysepose. Når farven er fordelt så ælter jeg den jævn og ens udenfor og har ikke misfarvede hænder.

ellers så snup nogle af de der engangsplastik handsker fra en tankstation eller invester i nogle gummihandsker så er i da ikke delvist smølfer :-)

men altså ælt det i en pose!

:-) Sisse

Anmeld

16. april 2010

Jordbærpigen

3rollinger skriver:

Jeps, man er heller ikke i tvivl om at jeg har vaeret igang med kagerne. Bruger dog ogsaa enden af en ske, men synes stadig jeg naar at faa det paa fingrene.

Saa godt spoergsmaal. Foelger med her for gode raad.

Når jeg farver fx. mmf, putter jeg farven i inden flormelis, så får man det jo ik på fingrene Ellers må I jo bruge et par af de hvide gummihandsker

Anmeld

16. april 2010

AnneBJ

Dosering med teske og æltning med handsker.. Tjek! Det må prøves næste gang,

Tak for rådene!

Anmeld

16. april 2010

AnneBJ

MissSmile26 skriver:

Når jeg farver fx. mmf, putter jeg farven i inden flormelis, så får man det jo ik på fingrene Ellers må I jo bruge et par af de hvide gummihandsker

Der står bare i den opskrift jeg har på MMF, at det er bedst at gemme pastafarven til til sidst... og at frugtfarve skal i inden flormelis..

Anmeld

16. april 2010

Jordbærpigen

AnneBJ skriver:

Der står bare i den opskrift jeg har på MMF, at det er bedst at gemme pastafarven til til sidst... og at frugtfarve skal i inden flormelis..

Det ved jeg, men det har fungeret helt fint for mig

Anmeld

16. april 2010

AnneBJ

Okay, så skal det helt afgjort prøves

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.