Ikke på nogen måde for at angribe, bare for at komme ud med min frustration
Det handler altså på ingen måde om alder, når man taler om håbet om at få børn. Om man er 19 el 30 gør ingen forskel på følelse af ikke at kunne opnå en graviditet. Var bare lige nødt til at sige det. Er SÅ træt af at høre på at det jo ville være værre hvis jeg var 30? Forstår ikke hvorfor det er værre, er det værre at være ulykkelig som 30-årig end som 20-årig?
Nå ... Nok irritation fra min side
Beklager hvis det har ramt nogle, var ikke min mening, måtte bare lige sige det.
Udover det så kan jeg VIRKELIG godt forstå det er hårdt. Vi har jo selv prøvet i 2 år og mdr uden held og det er sku skide svært når man nu er så ung, så burde det jo netop være super nemt og komme helt af sig selv. Ingen af os fejler noget heller og vi er nu igang med 4 inseminations-forsøg. Er SÅ frustreret over det ikke lykkse og synes bare det bliver værre måned for måned.
MEN det er et rigtig godt skridt at i har taget kontakt til en gyn der eventuelt kan sende jer videre til behandling og selvom der er delte meninger synes jeg aldrig man er for ung til at komme i behandling. Det giver en anelse mere ro indeni og man føler lidt at der sker noget og hvis der nu er en årsag er det bedre at finde den nu og så kan man ligesom forholde sig til det.
Puh, det blev lidt langt, men håber du finder den bedste løsning for jer og at du selvfølgelig bliver gravid inden i når til behandlingen 
Anmeld