hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.336 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Miia90

hvorfor har jeg så svært ved og blive gravid, vi har prøvede 2år og 6mdr uden der er er sket noget, vi kæmper og gøre virkelig alt for det lykkes ?? vi skal til samtale hos gynækolog d. 4maj2010 og finde en måde hun kan hjælpe os på. vi er blever testet for det ene og det andet, men vi fejler ikk noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

B&J

ikke for af være ond men rolig nu du er ik så gammel alt kan ske i nu og livet ligger åben for ude det ville være mere træls af være over 25 eller 30 men krydser figer for jer

Anmeld

17. april 2010

lotte32

Vil først sige, i er ikke de eneste... Vi er mange herinde der kæmper og mange har kæmpet meget længe, så det er ikke noget ukendt fænomen at det ikke vil lykkes, syntes det lyder godt at i er blevet henvist til gyn. så kan det jo være at hun finder en forklaring... men igen, det er ikke sikkert, nogle gange er der bare ikke nogen forklaring...  

hvad er i blevet testet for og hvad har i selv prøvet?? der er jo mange muligheder, nævner i flæng: zink til manden, kanonkuren, zoneterapi, babyklister, ÆL-test mm..

håber da det lykkes for jer og held og lykke med projektet

knus Lotte

Anmeld

17. april 2010

Misjelle

Miia90 skriver:

hvorfor har jeg så svært ved og blive gravid, vi har prøvede 2år og 6mdr uden der er er sket noget, vi kæmper og gøre virkelig alt for det lykkes ?? vi skal til samtale hos gynækolog d. 4maj2010 og finde en måde hun kan hjælpe os på. vi er blever testet for det ene og det andet, men vi fejler ikk noget.

Åh ha det er rigtig hårdt ... vi var i helt samme situation som jer, Vi blev også tjekket igennem og der var ikke noget de kunne sætte en finger på. Vi fik så en tid til Gynækolog og en uge inden vi skulle møde op, kunne jeg ringe og sige at jeg var gravid

Kan godt huske hvor hårdt det var når man længes så meget, men i mange tilfælde kommer det når man mindst venter det. I så fald det ikke gør, er der jo heldigvis rigtig mange måder at man kan få hjælp til at få børn.

Michelle

Anmeld

17. april 2010

Miia90

Taaark for din støtte Michelle det betyder rigtig meget af man ikk har været alene jeg håber snart der sker noget for os  

kram Miia

Anmeld

17. april 2010

Miia90

Lotte - jeg er blevet scannet, og jeg har nogen flotte æggestokke og har hellere ikk pco, kæresten har fået testet sit sæd tal og ligger på gennemshittet   kram Mia

Anmeld

17. april 2010

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Jeg er snart 36... Vi har prøvet på at få børn i 9 år... først i denne omgang har de fundet min pco... blev scannet sidst men ikke blodprøve da det så fint ud... Men da vi så skulle igang igen, så han min øgede hårvækst... Tog en blodprøve og bingo... har pco... Fik alle behandlinger forfra... Men er nu 5 år ældre øv... Vi har lige fået foretaget 2. forsøg IUI-H og venter på at kunne teste...

I skal nok nå det... Du er jo ung...

Knus Lene

Anmeld

17. april 2010

Miia90

Lone _ taak, men vi hare bare gerne ville længe og vil jo gerne være unge med vores børn

Anmeld

17. april 2010

Sofiedk

Ikke på nogen måde for at angribe, bare for at komme ud med min frustration Det handler altså på ingen måde om alder, når man taler om håbet om at få børn. Om man er 19 el 30 gør ingen forskel på følelse af ikke at kunne opnå en graviditet. Var bare lige nødt til at sige det. Er SÅ træt af at høre på at det jo ville være værre hvis jeg var 30? Forstår ikke hvorfor det er værre, er det værre at være ulykkelig som 30-årig end som 20-årig?

Nå ... Nok irritation fra min side Beklager hvis det har ramt nogle, var ikke min mening, måtte bare lige sige det.

Udover det så kan jeg VIRKELIG godt forstå det er hårdt. Vi har jo selv prøvet i 2 år og  mdr uden held og det er sku skide svært når man nu er så ung, så burde det jo netop være super nemt og komme helt af sig selv. Ingen af os fejler noget heller og vi er nu igang med 4 inseminations-forsøg. Er SÅ frustreret over det ikke lykkse og synes bare det bliver værre måned for måned.

MEN det er et rigtig godt skridt at i har taget kontakt til en gyn der eventuelt kan sende jer videre til behandling og selvom der er delte meninger synes jeg aldrig man er for ung til at komme i behandling. Det giver en anelse mere ro indeni og man føler lidt at der sker noget og hvis der nu er en årsag er det bedre at finde den nu og så kan man ligesom forholde sig til det.

Puh, det blev lidt langt, men håber du finder den bedste løsning for jer og at du selvfølgelig bliver gravid inden i når til behandlingen

Anmeld

17. april 2010

Miia90

Sofie - mange tak for din støtte det betyder meget

også for at det snart sker os jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.