Tulle28 skriver:
Hej.
Min søn er næsten 2 mdr.
Hvordan ser jeres dag ud?
Helt normalt synes jeg. Hans dag er vågen/mad og sove, men det gør de når de er så små.
Hvor længe ammer I?
Min søn får flaske og det kan godt tage 15 min.
Hvor mange gange ammer I om dagen/natten?
Om dagen vil han gerne ha mad ca hver 3 time an på om vi er ude og gå og han sover. Om natten kan han godt sove fra 21-2 og derefter går der for det meste 3-4 timer så vil han ha mad igen.
Hvor mange timer sover jeres børn i løbet af en dag/nat?
Det ved jeg ikk, han sover når han har behøv for det. Men han falder i søvn lige efter maden om natten til næste gang han vil ha mad.
Hvordan stimulerer I jeres børn når de er vågne?
Herhjemme snakker vi med ham, kigger på ham eller ligger han på hans dyne på legetæppet.
Jeg ved godt at man ikke kan give så små børn en rytme, men er der alligevel nogen af jer, som oplever at der kommer lidt mere rytme i dagen, efterhånden som dagene/ugerne skrider frem?
Der er ok rytme herhjemme. Men det er fordi vi står op kl. 7 for at få vores datter i vuggestue. Men ellers lader jeg det være op til Julius hvad hans rytme er. Det er meget lettere at lave en rytme når de er lidt ældrer hvis du spørger mig. Jeg ved også at hvis rytme/rutinen er for stram/fast kan man få et barn, som skal sove på et bestem tidpunkt ellers vil det ikk sove.
Anmeld