gravidtanker (og spørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. april 2010

linemus

Nu lå jeg ellers lige og hvilede mig, men blev pludselig grebet af en sær panikfølelse. Jeg er i dag 37+0, så baby kan jo sådan set komme når som helst. Og vi har bare INTET klar. Puha, jeg bliver helt svedt ved tanken. Heldigvis har Kasper 14 dages ferie fra i dag, så nu skal vi (han, mens jeg svinger stokken) bare i gang.

Først skal vi lige på sygehuset i dag (+ omkring Ikea og Bilka...), hvor de skal tjekke, om alt med barn og ks-ar ser fint ud. Måske bliver jeg scannet. Jeg er meget spændt på udfaldet.

Første panikpunkt: Hvad skal jeg have med i tasken?? Hvis alt går vel, bliver vi jo smidt ud efter 4 timer, så hjælp mig lige. Hvad skal jeg have med til mig og baby? Ville I leje autostol allerede nu - bare for en sikkerheds skyld?

Nå, nu er der fri bane i badet, så er det min tur. Vender tilbage med flere bekymringer, tanker og spørgsmål senere...

- Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Hyner

Altså jo nærmere jeg kommer på termin, tænker jeg også at jeg intet har klar... Men hvad er det vi skal ha klar??

Seng dyne og barnevogn har jeg jo og autostol også...

Jeg har lige sorteret Emma`s tøj, det hvide/neutrale fra det pigede, for det skal jeg ha med op til min søster og lille ny niece i morgen.

Men hvad er der ellers??? De sover jo ikke på eget værelse alligevel det første lange stykke tid, så lågerne kan jeg jo sagtens vente med at male til efter han er kommet ud i lyset..

Sådan noget som at fylde fryseren op med mad, fik jeg heller ikke gjort da jeg ventede Emma så det orker jeg ikke at bruge min sparsomme sovetid på 

Og hvad tasken angår, tror jeg bare du skal ha tøj med til bebsen og så noget afslappet tøj til dig... Men da jeg selv skal blive på sygehuset et par dage efter så ved jeg det ikke lige præcist...

Knus og sympatitænkning Henriette -der først er 35+0 på søndag

Anmeld

16. april 2010

Muffinmus

Tja, jeg fødte jo Tor 2 uger før tid...så bliver der en nr 3 så vil alt stå klar 3-4 uger INDEN:-)

Lej hellere stolen hvis i ikke har en, i skal jo bruge den samme dag du føder.....

Jeg havde altså ikke meget med derind, ble til ungen fik vi i form af stofklud, så havde bare tøj med til hende, dyne, hue og sutsko, tøj og børste til mig selv, læbepomade.

Evt noget at drikke eller spise.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.