hvordan virker disse udstikkere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Nemesis

http://www.kagebutikken.dk/product.asp?product=2057

Har købt disse udstikkere - men f*@nme om jeg kan få dem til at virke!

JEg kan IKKE få blomster ud af det, med mindre jeg sidder med en kniv og skærer ud efter mønsteret som de fint laver1

De funky bogstaver er intet problem - super nemt! Rosenblads udstikkerne også nemt..men de der niks!

Hjælp!

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Nemesis

16. april 2010

DkzMariia

Der er nogle der siger det hjælper hvis du tørrer mmf'en? Altså ruller ud, lader det ligge lidt, og så stikker dem ud. Ved ikke om dette evt. ville hjælpe? Ellers kan jeg læse der står noget med noget tylose. Det er jo også noget der hjælper med at "udtørrer" eller stivne det lidt. (Mener jeg nok!)

Anmeld

16. april 2010

Bondepigen

ladydan1 skriver:

http://www.kagebutikken.dk/product.asp?product=2057

Har købt disse udstikkere - men f*@nme om jeg kan få dem til at virke!

JEg kan IKKE få blomster ud af det, med mindre jeg sidder med en kniv og skærer ud efter mønsteret som de fint laver1

De funky bogstaver er intet problem - super nemt! Rosenblads udstikkerne også nemt..men de der niks!

Hjælp!

Sisse

Det hjælper ikke at dyppe dem i maizena inden du trykker dem ned i MMF'en??

Anmeld

17. april 2010

Jordbærpigen

Jeg har haft præcist det samme problem og jeg havde næsten kylet dem ud af vinduet, da jeg prøvede.. Det hang fast som ind i helved og jeg bandede og svovlede.. Så gode råd modtages gerne.. og jeg har prøvet det med maizena, men synes ik det virker..

Anmeld

17. april 2010

Nemesis

bondepigen skriver:

Det hjælper ikke at dyppe dem i maizena inden du trykker dem ned i MMF'en??

nej det viker heller ikke.  de er gode nok til at præge med, men som udstikker ved jeg ikke hva tricket er.

:-) Sisse

Anmeld

17. april 2010

Nemesis

MissSmile26 skriver:

Jeg har haft præcist det samme problem og jeg havde næsten kylet dem ud af vinduet, da jeg prøvede.. Det hang fast som ind i helved og jeg bandede og svovlede.. Så gode råd modtages gerne.. og jeg har prøvet det med maizena, men synes ik det virker..

hvor er jeg glad for jeg ikke er alene... men hvor er det irriterende det ikke funker.

;-) Sisse

Anmeld

17. april 2010

Bondepigen

ladydan1 skriver:

nej det viker heller ikke.  de er gode nok til at præge med, men som udstikker ved jeg ikke hva tricket er.

:-) Sisse

Hmm.. træls!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.