Vores lille hund er blevet indlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.155 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Ranarupta

For at gøre en lang historie meget kort, så fik vores 9 mdr. gamle mops, Molly, igår et krampeanfald ved 15.30-tiden.
Der var afgang af afføring, urin og savl. Så afsted til dyrlægen med hende.
Dér fik hun væskedrop, taget blodprøver og renset dét sår på hagen, hun pådrog sig, da hun under kramperne knaldede hovedet ned i jorden.

Dyrlægen mente, at det var epilepsi, og at vi nu skulle se tiden an. Vi fik selvfølgelig meget mere snak med.

De næste 12 timer byder på i alt 7 anfald. De varer enten 1 min., 10 min. og det allerlængste varede 50 min.!

Så i nat tog vi til dyrehospitalet og hun blev indlagt. Dyrlægen mente, at der var en chance på 50/50 for hende.

Det hele har været så enormt grimt og de prøver at stabilisere hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Soap

Hvor jeg føler med dig 

Det er i hvert fald for mig , næsten lige så slemt når der er noget med mine dyr som med mine børn 

Vi måtte sige farvel til vores anden elskede hund i sidste måned også pga sygdom og hold op hvor gør det ondt 

Jeg  alt hvad jeg kan for at jeres lille vaps kommer i bedring og klare sig igennem 

Anmeld

16. april 2010

lululupo

Åhhh nej hvor er det synd..... Krydser al hvad jeg kan

Anmeld

16. april 2010

L-Mortil3

Ranarupta skriver:

For at gøre en lang historie meget kort, så fik vores 9 mdr. gamle mops, Molly, igår et krampeanfald ved 15.30-tiden.
Dér fik hun væskedrop, taget blodprøver og renset dét sår på hagen, hun pådrog sig, da hun under kramperne knaldede hovedet ned i jorden.

Dyrlægen mente, at det var epilepsi, og at vi nu skulle se tiden an. Vi fik selvfølgelig meget mere snak med.

De næste 12 timer byder på i alt 7 anfald. De varer enten 1 min., 10 min. og det allerlængste varede 50 min.!

Så i nat tog vi til dyrehospitalet og hun blev indlagt. Dyrlægen mente, at der var en chance på 50/50 for hende.

Åh nej! Det er jeg ked af at høre!

Der er bare ikke noget værre end når det er ens dyr, de kan jo ikke fortælle hvor de har ondt eller hvorfor!

Håber der kommer bedring til hende!!

Knus Line, der selv kæmper med sin vovse..

Anmeld

16. april 2010

Pia.

Ranarupta skriver:

Kæreste søde Karina... Puha, det lyder sørme ikke rart... Håber det bedste for jeres lille vovse.. Hvor må det være hårdt for jer...

Hvis alt går vel, som jeg selvfølgelig håber, er det så noget hun skal leve med resten af livet? og være på medicin ?

Stort knus fra Pia, og skriv alt det du vil

Anmeld

16. april 2010

LotteGabriella

åååh hvor er jeg ked af det på jeres vegne 

Jeg håber at hun klarer den og krydser fingre og sender hende en masse positiv energi

Anmeld

16. april 2010

Ranarupta

Hej piger, 

Dyrlægen har lige ringet. Han fortæller, at hun har været bedøvet hele natten og hver gang, de prøver at tage hende ud af den, så går hun i kramper igen.
Derudover kan de ikke få hendes pupiller til at reagere og dét er ikke godt. De mener, at det kan være en hjerneblødning.
Men de vil se tiden an til kl.12, hvor de så kommer med en mere endelig udmelding. 
Det her er virkelig rædselsfuldt og vi tuder og er virkelig utrygge.

Jeg har talt med min mor, der er sygeplejerske og hun fortæller, at når man - som menneske - når dette stadie, så mærker man ikke smerte el. er bange. Og det er simpelthen det absolut vigtigste.

1000 tak for jeres hilsener!!

Kram, Karina 

Anmeld

16. april 2010

Gaya

Ranarupta skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig..........

Har selv været hele møllen igennem.......vores dejlige Dogue de Bordeaux han fik epilepsi og det er rigtig rigtig hårdt.......

Der findes flere forskellige ting man kan gøre (prøve) men det er jeg sikker på jeres dyrlæge kan fortælle jer alt om.........
Dog vil jeg bestemt IKKE anbefale at i tager på KVL (landbohøjskolen) og får behandlet jeres lille mops....vi fandt ud af at vores dejlige basse nærmest bare var samlingspunkt for pegefingre mellem alle de dyrlægestuderende.......og de gjorde ikke noget for Malik andet end at lægge ham i koma for at give hans hjerne fred og ro..........

Jeg sender mange positive tanker til jer og lille bassen......

Lene

Anmeld

16. april 2010

CamillaSoefelt

Ej hvor forfærdeligt søde..;( Føler med dig..;(

fingre for det bedste...

Anmeld

16. april 2010

Sabsy

Ranarupta skriver:

Det er jeg super ked af.. - Vores labrador Emma på 2½ blev påkørt i november og det kostede os 25000,- at få hende hjem igen..

- Men vi var igang med at sige farvel da min mand og jeg blev enige om at det kunne vi ikke..

- Men hvor er det forfærdeligt at man intet kunne gøre for jeres lille Molly

En kæmpe til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.