Mirakelmiddel mod helårs forkølelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.354 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. april 2010

Loa

Er der ikke nogle der kender et mirakelmiddel mod helårs forkølelse/overfølsomhed (over for luft åbenbart)  

Ej jeg har bare i en del år efterhånden, haft konstant løbenæse, hele tiden, hele året, og jeg er ved at være mega meget træt af det.... Lægen siger det kan være mild allergi eller let overfølsomhed over for ting, men har prøvet at tage alle allergi piller, samt næsespray og alt muligt andet, og intet virker....

Jeg er åben over for alternativ behandling, ALT, bare jeg slipper af med det

Anyone?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Mussen2

Har du prøve Encina force dråber? Dem køber jeg gerne og tager koncentreret i en periode, hvis jeg synes der er optræk til noget. Jeg synes de virker!!

Det var et forsøg værd. De er lidt dyre, men virker som sagt.

Anmeld

16. april 2010

Soap

Er du blevet testet for om du evt mangler nogle vitaminer ? 

Det kunne jo være det 

Anmeld

16. april 2010

Valle81

Hejsa,

Som Muttien skriver, så skulle Encina force være et vidundermiddel, ellers vil jeg også anbefale BioStrath.

Christina

Anmeld

16. april 2010

Loa

Soap skriver:

Er du blevet testet for om du evt mangler nogle vitaminer ? 

Det kunne jo være det 

Kan det virkelig være det?

Jeg er ikke så klog på det område....

Anmeld

16. april 2010

Loa

Valle81 skriver:

Hejsa,

Som Muttien skriver, så skulle Encina force være et vidundermiddel, ellers vil jeg også anbefale BioStrath.

Christina

De to ting vil jeg da helt sikkert undersøge......

Alt er værd at prøve.......

Anmeld

16. april 2010

Soap

Loa skriver:

Kan det virkelig være det?

Jeg er ikke så klog på det område....

Altså hvis kroppen ikke får nok af et eller andet så vil der jo være steder på kroppen som ikke fungere optimalt og når det er forkølelse/allergi må det jo være immunforsvaret som skrænter lidt 

Det er en simpel blodprøve som egen læge kan klare og det kan da ikke skade at finde ud af for ifgl de kloge hoveder er det jo også galt at spise for mange vitaminer så rart nok at vide hvad det er som lige ens krop har behov for 

Anmeld

16. april 2010

Loa

Soap skriver:

Altså hvis kroppen ikke får nok af et eller andet så vil der jo være steder på kroppen som ikke fungere optimalt og når det er forkølelse/allergi må det jo være immunforsvaret som skrænter lidt 

Det er en simpel blodprøve som egen læge kan klare og det kan da ikke skade at finde ud af for ifgl de kloge hoveder er det jo også galt at spise for mange vitaminer så rart nok at vide hvad det er som lige ens krop har behov for 

Utroligt lægen så ikke selv har tjekket det, når jeg har været oppe for at få tjekket om det skyldes allergi.....

Hmm men jeg må da selv prøve og nævne om jeg kan blive tjekket for vitamin mangel......

Mit sidste alternativ havde jeg ellers tænkt på, kunne være man kunne få brændt et eller andet i næsen, så det stoppede eller i hvert fald mindskede det... Men ved jeg slet ikke om er muligt  

Anmeld

16. april 2010

Lene27

min mand havde det også en lang årrekke men blev tæstet da han gik til lægen med det han kan så ikke tåle støv/pælsdyr/pollen ovs

men han får et skud i ballen hver ½ år og det hjælper altså super på ham...

håber du finder en løsning..

Anmeld

16. april 2010

Loa

Lene27 skriver:

min mand havde det også en lang årrekke men blev tæstet da han gik til lægen med det han kan så ikke tåle støv/pælsdyr/pollen ovs

men han får et skud i ballen hver ½ år og det hjælper altså super på ham...

håber du finder en løsning..

Ved du hvad han får imod det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.