Hvem har snart termin? + Ve-støv tak :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2010

M.O.A.R.

Ved godt jeg først har termin i næste uge, men kunne nu godt bruge noget ve-støv.. junior er super aktiv hele tiden og har på fornemmelsen at der ikke går længe før han melder sin ankomst

Hvem nærmer sig terminsdatoen?

På forhånd ve-støv til jer  

Malene 39+2 som venter med længsel på junior melder sin ankomst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

M.O.A.R.

op.

Anmeld

16. april 2010

Svenne

Jeg vil gerne sende en masse ve-støv din vej!
Krydser fingre for, at der snart sker noget..

Jeg har selv først termin om tre uger (d. 8. maj) - men jeg ville da ikke klage, hvis der sker noget inden da

Knus

Anmeld

16. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har termin om 9 dage og jeg sender dig en masse

**********************VESTØV************************

Jeg er virkelig også ved at blive utålmodig nu, men hvis det var mig der lå trygt og varmt og boblede og blev fodret intavenøst med kage ville jeg nok også blive hvor jeg var så længe som muligt

Anmeld

16. april 2010

Bayze

NÆRMER sig termin, spørger du??!! Har passeret den FOR LÆNGST!! Havde termin i mandags, og har lidt ondt af mig selv i dag

Synes det er lidt hårdt at passere termin - både psykisk men også rigtig meget fysisk - selvom jeg godt ved det ikke som sådan er "over tid". Jeg ved med sikkerhed at jeg maksimalt kun skal holde ud till næste søndag, for der bliver jeg sat igang ved fulde 42 uger, hvis jeg ikke selv kan finde ud af at spytte ud, men jeg synes altså der er evigheder til. Nå, som antydet indledningsvist, så kan det være jeg har mere brug for tudekiks i dag end vestøv, ej, begge dele nok

Så I andre får lidt vestøv, for kan ikke undvære så meget, og så send også gerne både vestøv og kiks min vej

OG HELD OG LYKKE til jer alle sammen med de forestående fødsler

Kh Tina 40+4

Anmeld

16. april 2010

M.O.A.R.

Tak for ve-støv og sender en bunke tilbage til jer også..

Malene 39+3

Anmeld

16. april 2010

Liljesilas

Jeg sender hermed både vestøv og kiks Men piger tænk på hvor heldige i er, i er så tætte på nu, at det kan ske hvert minnut Jeg glæder mig sådan til det er mig der kan sige, at nu er der kun en uge til... Men jeg vil nok tro at det er hårdt! Så alt held og lykke her fra

Anmeld

16. april 2010

M.O.A.R.

mayapigen skriver:

Jeg sender hermed både vestøv og kiks Men piger tænk på hvor heldige i er, i er så tætte på nu, at det kan ske hvert minnut Jeg glæder mig sådan til det er mig der kan sige, at nu er der kun en uge til... Men jeg vil nok tro at det er hårdt! Så alt held og lykke her fra

Jeg synes faktisk tiden er gået utrolig stærkt, selvom jeg har gået hjemme hele min graviditet Har længe gået og tænkt iih der er længe til, men nu er det ligepludselig snart nu

Tak for ve-støv... Håber den sidste tid kommer til at flyve afsted for dig...

Malene 39+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.