lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2010

isimaven

hej allesammen!

I går var jeg så til min første lægeundersøgelse og det var da noget overraskende jeg gik ind til lægen og troede at jeg var omkring 7 uger henne men hun mente bestemt mere at jeg lignede en der var gået 12 uger og ellers er der vist tale om flere end en ... så jeg bliver indkaldt til en terminsscanning i næste uge for at finde ud af hvad er op og hvad er ned... synes bare det er for vildt hvis jeg allerede er så langt henne, jeg testede altså først positiv 2. april og ellers er jeg lidt rystet hvis der er 2 for det er altså mit tredje jeg venter!! Men ellers så alt perfekt ud så det er jo godt at vide

Men spændende at se hvad en scannig vil vise glæder mig til næste uge...

hilsen lettere forvirret isimaven 7+1 eller 12+1 (eller med 2)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

Assi

Hvor spændende Med min den første troede lægen også, der var to, da jeg var stor...mennn der var kun en Håber det bliver en skøn scanning i næste uge.

Anmeld

16. april 2010

Christina31

Det bliver vildt spændende for dig at komme til scanning næste uge.  Du må virkelig have sommerfugle i maven.

Anmeld

16. april 2010

isimaven

Uha ja jeg har totalt sommerfugle i maven

Har fået tid til scanning på mandag klokken 13.05

Det bliver så skønt at få lov at kigge ind bagved maveskindet ind til den lille trold/e hehehe

god weekend allesammen

Anmeld

19. april 2010

isimaven

så blev jeg scannet i dag dejlig oplevelse med hjerteblink!!! den lille bønne er i dag 7+1 og det passer da meget godt med hvad jeg selv havde regnet mig til... og der er kun 1 også dejligt da det trods alt er nummer 3 på vej hehehe

Vi fik et billede med hjem men da fosteret kun er 11 mm så er det begrænset hvad man får ud af det billede men et dejligt bevis på et lille liv inde i min mave

så nu bliver det næste nakkefoldsscanning d. 27. maj og jeg glæder mig til at kigge ind til den lille igen

Vi har fortalt familien det i dag - selvom det er lidt tidligt men kunne bare slet ikke skjule vores glæde efter scanningen alle blev super glade

dejlig aften til jer alle

Hilsen Rakel (isimaven) 7+1 og lykkelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.