Flere aborter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2010

businesstigger

Det er en hård omgang du har været igennem!

Jeg har selv været gravid 2 gange.

1. gang havde vi prøvet et årstid før det lykkedes, og det blev til min søn i nov. 07

2. gang blev jeg gravid i 3. forsøg. Det blev til en SA i 8. uge.

Jeg tror det der beroliger mig er at jeg ved det kan lade sig gøre. Og at det i det mindste gik hurtigere anden gang.

Og i og med du har haft 2 SA på 3 mdr. så kunne det jo tyde på at du jo i hvert fald ikke har problemer med at blive gravid. Har du snakket med din læge om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2010

blomst84

businesstigger skriver:

Det er en hård omgang du har været igennem!

Jeg har selv været gravid 2 gange.

1. gang havde vi prøvet et årstid før det lykkedes, og det blev til min søn i nov. 07

2. gang blev jeg gravid i 3. forsøg. Det blev til en SA i 8. uge.

Jeg tror det der beroliger mig er at jeg ved det kan lade sig gøre. Og at det i det mindste gik hurtigere anden gang.

Og i og med du har haft 2 SA på 3 mdr. så kunne det jo tyde på at du jo i hvert fald ikke har problemer med at blive gravid. Har du snakket med din læge om det?

1000 tak du får også lige en med på vejen... Ja har snakket med lægen og hun sagde at det desværre var meget normalt at man aborterede 2 gange i træk.. og skulle det ske 3. gang ville de begynde at undersøge mig og kæresten for kromosom fejl osv.   det vil jeg virkelig ikke håbe, vi skal igennem...

Rigtig god weekend  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.