Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg skal til brædstrup i morgen til scanning og se hvor mange æg og hvor store osv
glæder mig meget men er så nervøs
hvis de er super skal jeg have æg ud og op i næste uge
håber i vil lidt for mig
knuzzzz
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg lover dig at vi allesammen krydser SÅ meget fingre for dig. Det bliver da så spændende at se hvordan det går og kan virkelig godt forstå at du er nervøs.
Men jeg er sikker på alting nok skal se rigtig godt ud. Er du nervøs for ÆU?
Sofiekdk skriver: Jeg lover dig at vi allesammen krydser SÅ meget fingre for dig. Det bliver da så spændende at se hvordan det går og kan virkelig godt forstå at du er nervøs. Men jeg er sikker på alting nok skal se rigtig godt ud. Er du nervøs for ÆU?
tusinde tak hvor er du sød
ja mega meget
men jeg er klar til at gøre hvad som helst for at blive gravid
jeg krydser også ALT hvad jeg kan.Husk at opdater herinde
Kruse90 skriver: jeg krydser også ALT hvad jeg kan.Husk at opdater herinde
tak tak har brug for det har godt nok sommer fugle i maven
jeg skal selvfølgelig nok opdater her inde
knuzz
kudsk skriver: jeg skal til brædstrup i morgen til scanning og se hvor mange æg og hvor store osv glæder mig meget men er så nervøs hvis de er super skal jeg have æg ud og op i næste uge håber i vil lidt for mig knuzzzz
EJ HVOR SPÆNDENDE!!!! JEG KRYDSER ALT HVAD JEG KAN FOR DIG!!!
GLÆDER MIG TIL DIN OPDATE!!!!!!!!!!!!
KNUS LENE
Hvad tid skal du afsted smukke? Krydser stadig fingre for dig ...
Ih så er det bare LIGE OM LIDT det hele sker!!! kan godt huske hvor spændt man er! men er sikker på at alt ser fint ud
Hvis du har spørgsmål omkring ÆU må du endelig sige til... selvom det kan være lidt ubehageligt er det jo hurtigt overstået.
Glæder mig rigtig meget til at høre en update!
Knus Vinni.
jeg skal nok krydse alle de fingre jeg ikke selv skal bruge
skal også selv scannes idag... for 3.gang i denne cyklus...
håber på store fine æg til os begge
knus Lotte
Det bliver da rigtig spændende. Kan godt forstå du også er lidt nervøs. Skal nok for dig!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128