det der kolding møde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.078 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Er det bare mig der har fået seriøs aktiverings hjerne på mit  arbejde, eller er der nu slet ingen møde?

elisasmor snakked om at rykke det til her den 17 på lørdag, men har intet hørt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Halbschön

Frederic's moar skriver:

Er det bare mig der har fået seriøs aktiverings hjerne på mit  arbejde, eller er der nu slet ingen møde?

elisasmor snakked om at rykke det til her den 17 på lørdag, men har intet hørt...

Jeg har høller ikke hørt noget om det siden hun snakkede om at rykke det til på lørdag....

Jeg vil jo gerne snart møde min mand ;-)

Anmeld

15. april 2010

Moma

Har heller ikke hørt noget . . . 

Anmeld

15. april 2010

Renée88 skriver:

Jeg har høller ikke hørt noget om det siden hun snakkede om at rykke det til på lørdag....

Jeg vil jo gerne snart møde min mand ;-)

thi hi... det er rigtigt..

Var også klar sidste weekend, så har endda lånt svigerfars bil - for vi skal have skiftet køler på vores egen familie kontainer. Og vores gamle 4*4 står også skilt af pga rust og den skal til syn.

Frederic skal også klippes i morgen... Vi skal nemlig også til morfar's føz'da på søndag og der skal han møde sin oldemor for første gang...

Så frederic er også klar og frisk klippet til på lørdag...

Syntes bare det er træls ikke at vide noget...

Anmeld

15. april 2010

Moma skriver:

Har heller ikke hørt noget . . . 

....

Bor selv i fredericia, men ville da gerne med - ifald der er et møde..

Anmeld

15. april 2010

eliasogmor

Frederic's moar skriver:

er jo lige her...da jeg ikke hørte noget fra resten,.... vil jeg lige afvente og se..men kan stadig godt holde det lørdag...hvis folk er interesseret.....er i det tøser????

Anmeld

15. april 2010

eliasogmor

Frederic's moar skriver:

thi hi... det er rigtigt..

Var også klar sidste weekend, så har endda lånt svigerfars bil - for vi skal have skiftet køler på vores egen familie kontainer. Og vores gamle 4*4 står også skilt af pga rust og den skal til syn.

Frederic skal også klippes i morgen... Vi skal nemlig også til morfar's føz'da på søndag og der skal han møde sin oldemor for første gang...

Så frederic er også klar og frisk klippet til på lørdag...

Syntes bare det er træls ikke at vide noget...

jeg syntes også det var træls ikke at vide , om resten overhovedet kom...men er klar på lørdag....

Anmeld

15. april 2010

eliasogmor skriver:

er jo lige her...da jeg ikke hørte noget fra resten,.... vil jeg lige afvente og se..men kan stadig godt holde det lørdag...hvis folk er interesseret.....er i det tøser????

KLAR.....

Og hov; der var du jo....

Anmeld

15. april 2010

eliasogmor

Frederic's moar skriver:

KLAR.....

Og hov; der var du jo....

er lige kommet ind af døren..vi holder det lørdag...skal vi sige kl 14???

Anmeld

15. april 2010

eliasogmor skriver:

jeg syntes også det var træls ikke at vide , om resten overhovedet kom...men er klar på lørdag....

hvor mange har du sat som minimums krav?

Så tror da vi er:

reneé88

moma

dig

og mig..

Syntes da vi skal mødes, hvem ved - om det kun bliver os eller vi er 10 - så skal vi da nok få hygget alligevel...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.