indlagt igen:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.456 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Laulund87

I går blev vi så akut indlagt for 4. gang..Maria skulle have en dilitation igen(udvidelse af spiserøret). Vi vidste godt at det måtte komme på et tidspunkt, men jeg hader det! Tudede bare da hun blev lagt i narkose

Så nu har jeg en lille pige der har ondt og er noget groggy

Kort fortalt: Hun manglede et stykke af spiserøret og de to ender blev syet sammen og der danner sig så arvæv ved syningen og det kræver så en ballonudvidelse en gang imellem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

I går blev vi så akut indlagt for 4. gang..Maria skulle have en dilitation igen(udvidelse af spiserøret). Vi vidste godt at det måtte komme på et tidspunkt, men jeg hader det! Tudede bare da hun blev lagt i narkose

Så nu har jeg en lille pige der har ondt og er noget groggy

Kort fortalt: Hun manglede et stykke af spiserøret og de to ender blev syet sammen og der danner sig så arvæv ved syningen og det kræver så en ballonudvidelse en gang imellem.

årh stakkels lille pige.. det var dog forfærdeligt at skulle opleve sådan noget da.

ønsker jer held og lykke med det hele og håber da hun kan slippe for alle de indlæggelser snart da.

det må bare være rigtig hårdt at se sit lille barn blive lagt i nakose og sådan noget

Anmeld

15. april 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

årh stakkels lille pige.. det var dog forfærdeligt at skulle opleve sådan noget da.

ønsker jer held og lykke med det hele og håber da hun kan slippe for alle de indlæggelser snart da.

det må bare være rigtig hårdt at se sit lille barn blive lagt i nakose og sådan noget

tak..ja det skulle gerne få en ende da hun med tiden vokser fra det. Ja det er møg svært at se hende blive lagt i narkose, men lægerne vil gerne have forældrene er der så barnet føler sig trygt.

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

tak..ja det skulle gerne få en ende da hun med tiden vokser fra det. Ja det er møg svært at se hende blive lagt i narkose, men lægerne vil gerne have forældrene er der så barnet føler sig trygt.

okay.

kan jeg godt forstå at de gerne vil så.

man kan da heldigvis vende det til noget godt jo, hun får det jo kun bedre og bedre og sådan noget ting

Anmeld

15. april 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

okay.

kan jeg godt forstå at de gerne vil så.

man kan da heldigvis vende det til noget godt jo, hun får det jo kun bedre og bedre og sådan noget ting

tja altså det går op og ned, men på et tidspunkt må det da blive bedre

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

tja altså det går op og ned, men på et tidspunkt må det da blive bedre

ja det ville jeg da mene...

men krydser da hvertfald fingre at alt går godt oh hun vil få det bedre med tiden

Anmeld

15. april 2010

Laulund87

Astasmor skriver:

ja det ville jeg da mene...

men krydser da hvertfald fingre at alt går godt oh hun vil få det bedre med tiden

tak for det

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

Laulund87 skriver:

tak for det

det var så lidt

Anmeld

15. april 2010

Lone Jakobsen

det lyder som en meget barsk omgang.

Anmeld

15. april 2010

Laulund87

nutche skriver:

det lyder som en meget barsk omgang.

det er det også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.