Netapige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Stumpen

Hvordan går det med dig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Smølf

Hej Anja,

Tak fordi du spørger

Jeg er ved at dukke op til overfladen igen... jeg har siden den 1/4 kun haft 1 fridag! Jeg har været arbejdet helt ned... Jeg sluttede af i morges efter 3 aften-nattevagter i træk (a 17 timer). Det har været sindsygt hårdt!

Og trist når man så vil lege med Sebastian og han siger: "ok, vi leger "far, mor og barn"... Du er baby, jeg er far... og mor er på arbejde"!!

Det siger lidt om hvor fraværende jeg har været. Men nu har jeg 3 fridage i træk (for første gang siden jeg blev læge). Så nu kan jeg indhente det forsømte.

Knus Neta 20+0 og som skal til MD scanning i morgen

Anmeld

15. april 2010

Stumpen

Hooold da helt op søde.. Kan du lige se at passe på dig selv.. synes ikke det lyder endvidere sundt at arbejde så meget, hverken for dig, bebs, sebastian, din mand eller parforhold, er det gængs for læger at arbejde så meget?????

20+0 wauw du er jo halvvejs, hvor er det vildt at det er gået så stærkt!!

Anmeld

15. april 2010

Smølf

Stumpen skriver:

Hooold da helt op søde.. Kan du lige se at passe på dig selv.. synes ikke det lyder endvidere sundt at arbejde så meget, hverken for dig, bebs, sebastian, din mand eller parforhold, er det gængs for læger at arbejde så meget?????

20+0 wauw du er jo halvvejs, hvor er det vildt at det er gået så stærkt!!

Hej Anja,

Det føles bestemt heller ikke sundt at arbejde så meget. Desværre har jeg ikke noget valg... Til gengæld skal jeg ikke arbejde særlig meget resten af måneden. Så det udligner sig -sådan da. Men nu er det overstået og der kommer forhåbentlig ikke en ligeså hård periode igen resten af graviditeten.

Det er desværre meget almindeligt, at der er perioder, hvor der er ekstra vagtbelastning. For hvis der er sygdom/ferie/barsel så skal vi andre dække. Sådan er det bare.

knus Neta

Anmeld

15. april 2010

Stumpen

Netapige skriver:

Hej Anja,

Det føles bestemt heller ikke sundt at arbejde så meget. Desværre har jeg ikke noget valg... Til gengæld skal jeg ikke arbejde særlig meget resten af måneden. Så det udligner sig -sådan da. Men nu er det overstået og der kommer forhåbentlig ikke en ligeså hård periode igen resten af graviditeten.

Det er desværre meget almindeligt, at der er perioder, hvor der er ekstra vagtbelastning. For hvis der er sygdom/ferie/barsel så skal vi andre dække. Sådan er det bare.

knus Neta

Synes det er vildt at du skal arbejde så meget, men hvis du har det fint med det, så er det jo sådan det er...  Du er alm læge ikk?? Vil du være speciallæge af en art???

Anmeld

15. april 2010

Smølf

Stumpen skriver:

Synes det er vildt at du skal arbejde så meget, men hvis du har det fint med det, så er det jo sådan det er...  Du er alm læge ikk?? Vil du være speciallæge af en art???

Lige nu er jeg reservelæge... Med tiden skal jeg samle erfaring (3-4 års forskning og ansættelser) så jeg kan søge mig en 5-årig kursusstilling (uddannelse til speciallæge). Overvejer at blive børnelæge... Men der er så minimum 10 år til det sker.

Godt at man "bare" arbejder undervejs.

Neta

Anmeld

15. april 2010

Stumpen

Netapige skriver:

Lige nu er jeg reservelæge... Med tiden skal jeg samle erfaring (3-4 års forskning og ansættelser) så jeg kan søge mig en 5-årig kursusstilling (uddannelse til speciallæge). Overvejer at blive børnelæge... Men der er så minimum 10 år til det sker.

Godt at man "bare" arbejder undervejs.

Neta

10 år?????????????? er det så med specialer undervejs eller "blot" arbejde??

Anmeld

16. april 2010

Munder

20+0 , hold da op, du er da lige blevet gravid!!!!!

Ej, så må vi da vist snart se et billede af maven

Dorte (der elsker billeder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.