Tøj kriiiiise!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Anne85

Åh jeg er ved at være træt af at være stor og fed.... jeg har virkelig intet at tage på.
når jeg er herhjemme går jeg egentlig bare i mine h&m hyggebukser eller et par andre løse bukser og så en mamalicious top og måske en træningsjakke eller lignende... jeg er efterhånden så ligelad at det fx også er det jeg tager ud og handler i osv. - og jeg er sågar mødt op i arbejde i det
men engang imellem er det jo nødvendigt at gøre en lille smule mere ud af sig selv... og der har jeg bare intet at tage på. Jeg ligner en flodhest i kjoler, jeg er for længst vokset ud af mine vente jeans og jeg er simpelthen for nærrig til at købe en masse nyt ventetøj, desuden synes jeg simpelthen det er så konet det man kan få.
Hvad gør I andre?
Hilsen Anne der lige pt er træt af alle de ekstra kg der har sat sig på lår, arme, bryst og i hele mit fjæs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

MTS

Jeg er også godt på vej at vokse ud af de der vente bukser. Troede godt nok at jeg kunne ha dem på mig hele vejen igennem.

Så snart jeg kommer hjem fra arbejde så kommer jeg også i hygge bukserna fra h&m. Men aner godt nok heller ikke hvad jeg skal gøre hvis det bliver værre

Og er helt enig med at alt vente tøj er så konet. Og de bliver bare ved med at ha de samme ting. Der kommer sjældent noget nyt.

Malin - Som også er træt af alle de ekstra kilo og den ekstra hage hun har fået.

Anmeld

16. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

Åh jeg er ved at være træt af at være stor og fed.... jeg har virkelig intet at tage på.
når jeg er herhjemme går jeg egentlig bare i mine h&m hyggebukser eller et par andre løse bukser og så en mamalicious top og måske en træningsjakke eller lignende... jeg er efterhånden så ligelad at det fx også er det jeg tager ud og handler i osv. - og jeg er sågar mødt op i arbejde i det
men engang imellem er det jo nødvendigt at gøre en lille smule mere ud af sig selv... og der har jeg bare intet at tage på. Jeg ligner en flodhest i kjoler, jeg er for længst vokset ud af mine vente jeans og jeg er simpelthen for nærrig til at købe en masse nyt ventetøj, desuden synes jeg simpelthen det er så konet det man kan få.
Hvad gør I andre?
Hilsen Anne der lige pt er træt af alle de ekstra kg der har sat sig på lår, arme, bryst og i hele mit fjæs

Øv hvor jeg kender det.. Der er bare så mange konfirmation og fødselsdage her for tiden, men det eneste jeg kan passe er mine jeans og en stor stor grim trøje..

Anmeld

22. april 2010

NoName

Synes ellers selv jeg var skide smart da jeg købte noget vente tøj brugt på nettet, for at spare lidt. MEN altså der er 7 dage i en uge og jeg har 1 par jeans, et par leggins og 1 par hyggebukser fra H&M, det er sQ svært at være ny og smart hver dag...

Måtte jeg også forklare en kollega den anden dag der mente jeg måtte være super glad for den lyngfarvede bluse siden jeg bruger den SÅ meget...

Stresser allerede over hvag jeg lige gør når jeg inden længe skal til 80 års fødselsdag og til barnedåb, hvor jeg skal stå fadder...

Majken 26+1 - også med tøjkrise, du er ikke alene Annepigen...

Anmeld

22. april 2010

Anne85

noname skriver:

Synes ellers selv jeg var skide smart da jeg købte noget vente tøj brugt på nettet, for at spare lidt. MEN altså der er 7 dage i en uge og jeg har 1 par jeans, et par leggins og 1 par hyggebukser fra H&M, det er sQ svært at være ny og smart hver dag...

Måtte jeg også forklare en kollega den anden dag der mente jeg måtte være super glad for den lyngfarvede bluse siden jeg bruger den SÅ meget...

Stresser allerede over hvag jeg lige gør når jeg inden længe skal til 80 års fødselsdag og til barnedåb, hvor jeg skal stå fadder...

Majken 26+1 - også med tøjkrise, du er ikke alene Annepigen...

Dejligt at man ikke er alene  Jeg har vist 3-4 par bukser jeg kan skifte imellem... så ja, der er squ ikke så meget fornyelse... men er også bare for nærrig til at bruge en masse penge på ventetøj når der "kun" er 2 måneder tilbage. Godt man går på barsel om en uge... så skal jeg bare rende rundt i hyggebukser og mandens bluser hver dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.