vis mig dit børneværelse/børneværelser :O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.111 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2010

puttecolle

hej

da jeg har en pige i forvejen og gerne vil dele med jer alle sammen tøs-piger hvordan hendes værelse er blevet og nu skal hen og lave et værelse mere men ikke ved 100% hvad det bliver endnu men er 90% sikker på det er en dreng.. så hvis der er nogen der har nogle gode ider til et drenge væresle så tages de gerne imod

mange hilsner Nicole (16+4)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Anne85

puttecolle skriver:

hej

da jeg har en pige i forvejen og gerne vil dele med jer alle sammen tøs-piger hvordan hendes værelse er blevet og nu skal hen og lave et værelse mere men ikke ved 100% hvad det bliver endnu men er 90% sikker på det er en dreng.. så hvis der er nogen der har nogle gode ider til et drenge væresle så tages de gerne imod

mange hilsner Nicole (16+4)

Der er vist en der er glad for peter plys

her har du lidt billeder af børneværelserne i vores hus...

de første 3 er fra legeværelset, de næste to er fra en lille gang vi har mellem soveværelset og vores søns værelse - her har vi også en lille legekrog, de næste er fra vores søns værelse og de sidste er fra det der forhåbentlig inden for de næste 10 uger gerne skulle blive til lillesøsters værelse

Anmeld

15. april 2010

puttecolle

ja det er lige indtil hun kommer og siger mor jeg vil ha prinsser så må jeg hen og male om  men det gøre jeg da bare...smiler

det ser lækkert ud men også ryddet op  det er christiane værelse dog aldrig for kan ryde op så går der to min. så flyder det igen

Anmeld

3. juni 2010

3xM

Her er Marcus´ ( han er 5 år)

Milas´har vi ikke lavet endnu...

Anmeld

4. juni 2010

NoName

jahhh, jeg er jo også blevet færdig med værelset... her kommer et par billeder...

Tegningerne over reolen er nogle min mormor engang har tegnet... har sat dem i nye rammer og ælsker billederne mere end nogensinde.

Anmeld

12. juni 2010

Anne85

Så blev vi vist næsten færdig med værelset  mangler lige at få rullegardin op og få ledningen til lampen sat fint... og så et par andre småting... men her har i "lidt" billed spam af værelset som det står nu  Nu må hun bare godt snart komme ud!!

Anmeld

14. juni 2010

sbs78

Her er lige lidt billeder af værelset til lillesøster

Anmeld

15. juni 2010

Corn

Her får lillebror ikke noget værelse. Han sover hos os, og får så kravlegård med legetøj i den ene stue indtil han bliver noget ældre. De to storebrødre slås allerede om, i hvis seng han skal sove

Så hans kommende værelse er indtil videre kun til opbevaring... Hvis det ikke ender med at hans seng kommer ind på de stores soveværelse... De vil nemlig sove sammen, og det er ikke noget problem, når deres legetøj er på legeværelse nedenunder...

Så vores overetage er kun soverum og så opbevaring

Ps. Anne du tager rigtig gode billeder

Anmeld

15. juni 2010

Anne85

Macaab skriver:

Her får lillebror ikke noget værelse. Han sover hos os, og får så kravlegård med legetøj i den ene stue indtil han bliver noget ældre. De to storebrødre slås allerede om, i hvis seng han skal sove

Så hans kommende værelse er indtil videre kun til opbevaring... Hvis det ikke ender med at hans seng kommer ind på de stores soveværelse... De vil nemlig sove sammen, og det er ikke noget problem, når deres legetøj er på legeværelse nedenunder...

Så vores overetage er kun soverum og så opbevaring

Ps. Anne du tager rigtig gode billeder

Tak... fik nyt kamera i mors dags/fødselsdagsgave som jeg prøver mig lidt frem med  Er i øvrigt glad for at du svarer... var helt spændt på om du havde født siden du ikke svarede på min tråd igår

Anmeld

15. juni 2010

Corn

Anne85 skriver:

Tak... fik nyt kamera i mors dags/fødselsdagsgave som jeg prøver mig lidt frem med  Er i øvrigt glad for at du svarer... var helt spændt på om du havde født siden du ikke svarede på min tråd igår

Jo du, jeg hænger stadig på... Og ingen tegn på at noget er undervejs...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.