Er den for drenget? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.134 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Anne85

Hej piger... er ved at bestille autostole... skal have hele tre styks på en gang så vi bestiller i tyskland. Har vist besluttet med mig selv at baby stolen skal være den nye maxi cosi pebble... men den er (ihvertfald på denne tyske hjemmeside) udsolgt i de mere normale farver (sort, grå osv)... men synes faktisk denne her er lidt sej men jeg venter jo en pige Er den for "drenget"?
Omvendt synes jeg den lyserøde er liiige tøset nok... den lilla kunne måske gå... men da jeg jo håber på også at skulel have barn nummer tre engang, ville det være rart med en stol der kan bruges til begge køn
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

patella

Hmm ja lidt drenget er den da 

Men det betyder altså ikke noget når det er en autostol! Det var værre hvis barnevognen var så blå, og der så skulle ligge en pige i den...  

Anmeld

15. april 2010

LinLin

Det er hun da ligeglad med!

Anmeld

15. april 2010

LinLin

patella skriver:

Men det betyder altså ikke noget når det er en autostol! Det var værre hvis barnevognen var så blå, og der så skulle ligge en pige i den...  

Åh! Det minder mig om en i min mødregruppes nabo! De havde fået at vide det blev en pige og havde købt en lyserød barnevogn - og så fik de en dreng!!!  Men han kom altså til at sove i den barnevogn!

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Det er jo bare en autostol.. og pigen er da ligeglad.. min søn vil have en rød autostol og det er da skønt..har aldrig helt forstået det der med kønnene og bestemte farver..

Anmeld

15. april 2010

BinaMor

patella skriver:

min barnevogn er blå... til en pige hehehhh... jeg sys alle farver er skønne og det vil da være sørgeligt hvis piger kun må få lyserød og drenge blå.. for det er da flotte farver begge dele.

jeg sir go for autostolen

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

gabriellasmor skriver:

min barnevogn er blå... til en pige hehehhh... jeg sys alle farver er skønne og det vil da være sørgeligt hvis piger kun må få lyserød og drenge blå.. for det er da flotte farver begge dele.

jeg sir go for autostolen

Og jeg købte blå og malede blå vægge og købte det hele i blåt selvom min første skanning sagde en pige...og mine drenge har altid elsket rød..

Anmeld

15. april 2010

Anne85

Selvfølgelig er hun ligeglad Meeen havde det været den anden vej rundt tror jeg ikke jeg havde ville købe en lyserød stol til min søn (rød er en anden sag... han har også rødt tøj)
men er det ikke dejligt at man ikke har større problemer at gå op i

Anmeld

15. april 2010

Sommerfuglelarven

Personligt ville jeg hellere vælge den lilla - men barnet er ligeglad med farven, ihvertfald så længe det er under 3 år

Anmeld

15. april 2010

SpunkenJo

Den er da en smule drenget, men med en pink stofble, lidt lyserødt legetøj, en lille sød pige iført tøsetøj og en rød sut, aåt går det jo nok det hele ik?

Jeg syns den ser fin ud. Drenge-farve eller ej! Og ja, hvorfor ska det hele være så kønsopdelt. Ferrari-rød er da temmelig maskulint i min verden!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.