tudeture????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. april 2010

puttecolle

hej... er der andre end jeg som bare har lyst til at sætte sig ned og tude over alt og mener selv når man er i netto eller bare ser en film?

Hilsen Nicole

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Anne85

Der skal ihvertfald ikke meget til for tiden
Min kære mand får godt nok nogle møgfald engang imellem... hvor jeg bagefetr tænker "hvad fanden gik det lige ud på Anne" Og der skal ikke meget til at røre mig... har fx to dejlige veninder der har født i løbet af den sidste uge og jeg har vrælet hver gang af lykke på deres vegne.
Så jo... graviditetshormonerne driller også mig

Anmeld

15. april 2010

puttecolle

hej anne...

er rigtigt glad for det ikke kun er mig  har også selv haft nogle ture med maden i dag og det er jo synd for vores mænd, de skal holde til meget når vi kvinder er gravide.. men skide træls at have det sådan

Anmeld

15. april 2010

Anne85

puttecolle skriver:

hej anne...

er rigtigt glad for det ikke kun er mig  har også selv haft nogle ture med maden i dag og det er jo synd for vores mænd, de skal holde til meget når vi kvinder er gravide.. men skide træls at have det sådan

Hi hi... ja han siger at jeg ikke må få nummer tre for ifølge ham bliver mine hormoner værre og værre for hver graviditet

Anmeld

15. april 2010

puttecolle

det kan man jo altid snakke om, du kan jo prøve og logge ham med et golfsæt hvis han spiller det? jeg vil ha masser af børn... kan forstår at du venter nummer to ligesom jeg. hvornår er du sat til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.