(marts) øjenlæge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2010

hc=k

Kristopher skal om 3 måneder til øjenlæge og tjekkes om hans øjne er lige så tossede som hans forældres.

Jeg er helt vildt spændt og jeg synes der er 100 år til d. 28 juni lige nu, men det var den tidligste tid de havde.

Det var bare lige noget jeg ville dele med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det var godt nok længe, at I skulle vente. Håber, at hans øjne er fine

Anmeld

15. april 2010

hc=k

Ja det er meget længe, men sådan det er også fordi jeg helst vil til her i byen og der er kun en øjenlæge.
Jeg håber da også at hans øjne er fine, men jeg tror det ikke rigtig for det er arveligt det som vi har.

Anmeld

18. april 2010

Diana...

Hvad er det i har?

Jeg troet ikke man kunne tjekke deres øjne før de var 3 og deres syn er fuld ud som det skal være lige nu ser de jo ikke lige som voksne mennesker. 

Anmeld

18. april 2010

hc=k

vi er begge meget langsynet og har bygningsfejl damen sagde at det ikke var sikkert at de kunne se noget, men at det ikke er umuligt.

Anmeld

18. april 2010

Diana...

Ok mærkeligt de vil tjekke for det når synet slet ikke er færdig udviklet endnu. Det ville jo ikke kunne gøre noget ved det alligevel endnu? 

Er det jer der har bed om at få det tjekket?

Anmeld

18. april 2010

hc=k

jeg ved ikke hvordan det fungere, men man kan godt tjekke for du og man kan sagtens give små børn briller. Jeg tror det har noget at gøre med om barnet er plus eller minus. Små børn er jo nærsynet fra fødslen så hvis han nu viser sig at være langsynet kan man jo sagtens gøre noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.