Navle problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.968 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Delilah

Ja det lyder lidt mærkeligt og jeg kender ikke rigtigt andre der har det på samme måde, men jeg har en vildt følsom navle og hvis jeg piller ved den eller folk røre den gør det ondt på en helt speciel måde. Jeg er vildt bange for at min navle skal vende ud af fordi så vil tøj gøre det ulideligt.  Jeg har altid haft det sådan men det er kun fordi jeg nu er gravid og den kan vende ud af at jeg har tænkt det kan være et problem.. Burde jeg gå til lægen? Er der andre der har haft det sådan eller kender nogen der har haft det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Min navle var uændret i begge mine graviditeter  Måske du er heldig, at din også er det

Anmeld

15. april 2010

Ida.

MoarHvidovre skriver:

Min navle var uændret i begge mine graviditeter  Måske du er heldig, at din også er det

Det var min også så ja det er ikke sikkert, den popper ud

PS. Hvor hyggeligt med endnu en Lina - ikke et navn man støder på så tit

Anmeld

15. april 2010

Bare mig..

Min navle er også enormt følsom, og det er samme følelse som du beskriver!

Min har nu vendt sig, så den buler lidt ud af, pga graviditeten, men det er ikke generende med tøjet der går imod, det er kun vis jeg prikker i navlen eller stikker neglen ind i navlen (Ja underligt noget at gøre, men ja) hihi

Hvis det er det du mener!

Anmeld

15. april 2010

Delilah

Ja jeg håber virkelig den forbliver som den er... det ville bare være mega surt med andet. Og hvis ikke håber jeg det bliver ligesom med dig Marikka og at det ikke er generende

Anmeld

15. april 2010

nilletøz

min navle er også meget følsom, kan have der er nogen der rør ved den, men min var også uændre under graviditeten...

Anmeld

15. april 2010

Delilah skriver:

Ja det lyder lidt mærkeligt og jeg kender ikke rigtigt andre der har det på samme måde, men jeg har en vildt følsom navle og hvis jeg piller ved den eller folk røre den gør det ondt på en helt speciel måde. Jeg er vildt bange for at min navle skal vende ud af fordi så vil tøj gøre det ulideligt.  Jeg har altid haft det sådan men det er kun fordi jeg nu er gravid og den kan vende ud af at jeg har tænkt det kan være et problem.. Burde jeg gå til lægen? Er der andre der har haft det sådan eller kender nogen der har haft det sådan?

Sådan har jeg det også.. Det gør ik så'n sindsygt ondt, men det er en rigtig ubehagelig følelse, når jeg 'pillede' i navlen, inden jeg blev gravid... Jeg er nu i uge 38 og min navle er totalt poppet, men tøjet generer overhovedet ik! Heldigvis..

Iøvrigt har jeg, siden jeg var lille lært, at hvis man render og piller sig i navlen, så risikerer  man at binde knuden op, og så falder røven af!!!

Stine 37+1

Anmeld

15. april 2010

Delilah

Tilmeldt skriver:

Sådan har jeg det også.. Det gør ik så'n sindsygt ondt, men det er en rigtig ubehagelig følelse, når jeg 'pillede' i navlen, inden jeg blev gravid... Jeg er nu i uge 38 og min navle er totalt poppet, men tøjet generer overhovedet ik! Heldigvis..

Iøvrigt har jeg, siden jeg var lille lært, at hvis man render og piller sig i navlen, så risikerer  man at binde knuden op, og så falder røven af!!!

Stine 37+1

Haha det er da en morsom ting at sige! Men det lyder rigtigt godt.. Kunne nemt forestille mig det ville være ubehageligt. Det var ihvertfald rigtigt ubehageligt da de pressede scanneren ind i navlen  

Men jeg håber det går godt selv hvis den popper

Anmeld

15. april 2010

mariamiss6

Delilah skriver:

Det du mener er, at hvis man rører inde i din navle, så stikker det helt ned i F..... på en meget u-fed måde???? det er helt normalt. Og jeg mærkede ikke til det da min navle poppede ud

Anmeld

15. april 2010

mrsMary

Min navle er også poppet ud - nu for anden gang. Efter sidste graviditet fik jeg navlebrok og blev opereret umiddelbart inden anden graviditet. Det vil så overhovedet ikke holde, ifølge fødselslæge på Riget. Det skal lige siges, at jeg ikke fik ilagt et net, da jeg gerne ville være gravid igen, og at dette net vokser ind i bughinden og ikke kan strække sig.

Man kan sagtens have navlebrok uden gener, men buler måske lidt. Jeg fik dog en overfølsom navle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.