Hvor mange smærter har i efter iui-h???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Vial

Du skal straks kontakte klinikken.

Jeg fik strenge instrukser på at gøre dette, hvis jeg havde de symptomer, du beskriver.

Når man inseminerer, er der altid en risiko for infektion (så havde du nok også haft feber dog..). Ellers kan det være en overstimulering. Højst sandsynligt er der bare godt gang i ægfabrikken. Meeen det skal tjekkes..

Når det så er skrevet, så må jeg lige komme med en sidebemærkning:

Når man skriver med store bogstaver, så opfattes det i mange debat fora som om, man råber..

Så tænker jeg, er det pga din hardcore hormonbehandling, at du sidder der og råber  - jeg var i hvert fald lettere høj i tonen, da jeg var i behandling..hehe.

Nej, jeg undrer mig bare over det, hvordan kan det være, at du altid skriver med store bogstaver?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Agnete

Sofiekdk skriver:

Ønskebarn - Håber på en update snart så vi kan høre om du klarer den eller hvordan du har det ... tænker rigtig meget på dig.

Hvordan går det med dig Agnete, skal du til iui imorgen?

Jooo, jeg skal til IUI i morgen formiddag... Men kunne RIGTIG GODT tænke mig en update fra ønskebarn inden jeg tager afsted  Nej, har jo prøvet det én gang før, og det var jo ikke slemt.

Kh Agnete

Anmeld

15. april 2010

ønskebørn74

hej alle sammen.. jeg er stadig godt øm men ikke så meget mere... de siger alt er ok og det bare er fordi der er 4 hele æg og masser af sæd... jeg skal ringe igen imorgen og holde øje med feber... jeg har lidt øget chance for infektion pga. tangen han måtte bruge til at åbne med... denne er så skyld i de stærke smærter i selve underlivet... så jeg har bare ondt over det hele... hvis ikke det er bedre imorgen, vil de se mig igen...

TAK FOR SVAR ALLE SAMMEN!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

15. april 2010

Agnete

ønskebarn74 skriver:

hej alle sammen.. jeg er stadig godt øm men ikke så meget mere... de siger alt er ok og det bare er fordi der er 4 hele æg og masser af sæd... jeg skal ringe igen imorgen og holde øje med feber... jeg har lidt øget chance for infektion pga. tangen han måtte bruge til at åbne med... denne er så skyld i de stærke smærter i selve underlivet... så jeg har bare ondt over det hele... hvis ikke det er bedre imorgen, vil de se mig igen...

TAK FOR SVAR ALLE SAMMEN!!

KNUS OG KRAM LENE

Godt at høre, at du er i bedring  Det var også noget af en tur, du var igennem  

Kh Agnete

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.