Ny på baby.dk + spændt kommende mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.220 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Bolette

Hejsa,

Da jeg lige har oprettet en profil herinde tænkte jeg at jeg ville melde mig ind i denne gruppe, da jeg er sat til den 4. oktober.

Jeg kan se at der allerede er en masse gode emner, som jeg kan gå i gang med at læse og da man har 1000 sprørgsmål som førstegangs fødende kan jeg sikkert finde svar på nogen af dem i jeres indlæg.

- Bolette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Siber

Bolette skriver:

Hejsa,

Da jeg lige har oprettet en profil herinde tænkte jeg at jeg ville melde mig ind i denne gruppe, da jeg er sat til den 4. oktober.

Jeg kan se at der allerede er en masse gode emner, som jeg kan gå i gang med at læse og da man har 1000 sprørgsmål som førstegangs fødende kan jeg sikkert finde svar på nogen af dem i jeres indlæg.

- Bolette

Velkommen til,

Jeg venter nr 3 og har termin den 29 okt

Jeg har Alma fra 05 og Johanna fra 07

Hilsen Siber

Anmeld

16. april 2010

misslea

hejsa.... og velkommen til  

Ja - jeg har virkelig haft stor glæde af at lure herinde, da jeg ligesom dig også har en million spørgsmål....!! Det er bare med at suge til sig, men samtidig også huske at tage stilling selv 

Stort tillykke med din graviditet...

Mange kærlige hilsner fra Lea

Som venter sit første barn, og som også har termin d. 4. okt ;o)

Anmeld

16. april 2010

Bolette

misslea skriver:

hejsa.... og velkommen til  

Ja - jeg har virkelig haft stor glæde af at lure herinde, da jeg ligesom dig også har en million spørgsmål....!! Det er bare med at suge til sig, men samtidig også huske at tage stilling selv 

Stort tillykke med din graviditet...

Mange kærlige hilsner fra Lea

Som venter sit første barn, og som også har termin d. 4. okt ;o)

Hejsa,

Tusind tak for det - tillykke til dig også

Ej hvor pudsigt - så må din mave da også så småt begynde at vokse?

- Bolette 

Anmeld

16. april 2010

Bolette

Siber skriver:

Velkommen til,

Jeg venter nr 3 og har termin den 29 okt

Jeg har Alma fra 05 og Johanna fra 07

Hilsen Siber

Hejsa,

Tak skal du have - tillykke med nr. 3 

- Bolette

Anmeld

16. april 2010

Assi

Velkommen til og tillykke! Jeg håber, du bliver glad for siden. Der er meget god information at hente! Jeg venter nr to og har termin d. 15. oktober.

Anmeld

16. april 2010

Christina31

Stort tillykke.  Det bliver spændende at følges ad de næste mange måneder.

Jeg venter barn nr. 3, og har termin d. 12. oktober 2010. - Jeg har i forvejen Mikkel på 7 år og Noah på 4 år.

Min mave er allerede blevet ret stor (især om aftenen), så jeg er hoppet i ventebukserne.  Det er skønt, jeg nyder virkelig min voksende mave.

Anmeld

17. april 2010

misslea

Bolette skriver:

Hejsa,

Tusind tak for det - tillykke til dig også

Ej hvor pudsigt - så må din mave da også så småt begynde at vokse?

- Bolette 

tak tak

JA for søren da....!!! Min mave vokser fra dag til dag synes jeg.. kan næsten ikke følge med.... men iihhh hvor er det altså DEEEJLIGT!!!

mange venlige hilsner fra lea 15+5

Anmeld

17. april 2010

Bolette

Assi skriver:

Velkommen til og tillykke! Jeg håber, du bliver glad for siden. Der er meget god information at hente! Jeg venter nr to og har termin d. 15. oktober.

Tak skal du have. Jeg har allerede læst en masse som har givet mig nye idéer og ny information  Tillykke med nr. 2 

Anmeld

17. april 2010

Bolette

Christina28 skriver:

Stort tillykke.  Det bliver spændende at følges ad de næste mange måneder.

Jeg venter barn nr. 3, og har termin d. 12. oktober 2010. - Jeg har i forvejen Mikkel på 7 år og Noah på 4 år.

Min mave er allerede blevet ret stor (især om aftenen), så jeg er hoppet i ventebukserne.  Det er skønt, jeg nyder virkelig min voksende mave.

Tak skal du have - det er rigtig hyggeligt at "lære" en masse nye mennesker at kende og ja, det bliver spændende at følge med 

Min mave er også størst om aftenen (det er nok alt det gode mad man spiser i løbet af dagen) , men jeg hoppede allerede i ventebukserne i uge 12 - kunne ikke holde ud at mine egne bukser pludselig strammede helt vildt  Men det er skønt at være gravid 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.