weweeee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. april 2010

Findusinde

Må lige det dele det her med jer!

Er lige staret på WW, og på den første uge har jeg smidt 2.6 kg!

Jubiiii..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Pia.

SÅ SEJT.... Godt gået....

Anmeld

15. april 2010

trine3112

Super flot.

/Trine

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Åh, det er dejligt for dig...så skønt når man går i gang med det sunde og hurtigt kan se det, selvom det ikke er fedt, så er det dælme skønt....tillykke med den gode start..

Hvor meget skal du tabe?

Knus..

Anmeld

15. april 2010

Findusinde

Eva skriver:

Åh, det er dejligt for dig...så skønt når man går i gang med det sunde og hurtigt kan se det, selvom det ikke er fedt, så er det dælme skønt....tillykke med den gode start..

Hvor meget skal du tabe?

Knus..

Tusind tak jer alle..

Eva.. Jeg skal tabe alt for meget.. det er 30+

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

Findusinde skriver:

Tusind tak jer alle..

Eva.. Jeg skal tabe alt for meget.. det er 30+

Det klarer du fint....det er jeg helt sikker på. og nu er der allerede røget næsten 3 kg, det er jo i den helt rigtige retning.

Bare vent, til jul er du af med de kilo..

Knus og god tabervind, glæder mig til at følge dig...

Anmeld

15. april 2010

Findusinde

Eva skriver:

Det klarer du fint....det er jeg helt sikker på. og nu er der allerede røget næsten 3 kg, det er jo i den helt rigtige retning.

Bare vent, til jul er du af med de kilo..

Knus og god tabervind, glæder mig til at følge dig...

Tak!

Jeg håber også at jeg kan klare det.. Har afsat 1½ år til at komme af med alle de overflødige KG... Har et væddemål med min svoger om at smide 20 kg inden den 24 juli hvor vi skal til bryllup.. SÅ det er bare med at hænge i! 

Anmeld

15. april 2010

Honningblomst

At ville og tro på at du kan...så skal det nok lykkedes og så som Albertesmor også skriver, få psyken med, finde ud af hvorfor man er blevet tyk og hvilket behov maden dækker, udover at mætte og overleve på. Og ja, så det at indse at det er for livet det du spiser nu og ikke kun indtil du har tabt dig. Jeg tabte mig hurtigt, så 5kg om måneden er slet ikke urealistisk.

Husk at tage nogle billeder, så er det nemmere selv at se at der sker noget, for indeni dig vil du forblive overvægtig lang tid efter du er blevet normalvægtig.

Knus..

Findusinde skriver:

Tak!

Jeg håber også at jeg kan klare det.. Har afsat 1½ år til at komme af med alle de overflødige KG... Har et væddemål med min svoger om at smide 20 kg inden den 24 juli hvor vi skal til bryllup.. SÅ det er bare med at hænge i! 

Anmeld

15. april 2010

RumlesMor

Flot...brugte også WW til at smide de kilo jeg tog på under sidste graviditet. Det virkede og gik let. Synes godt om systemet !

Anmeld

15. april 2010

slettet_7530

Skideflot, 2,6 er meget så er der allerede kun 17,4 kg til første delmål jeg vil lige sige at jeg håber ikke du mister modet hvis du kan se at du ikke når de 20 kg inden slutningen af juli det er mange kilo på kort tid og hvis det er 20 kilo fra nu må jeg indrømme at jeg tror det bliver svært men det vigtigste er at du er igang og vægten går ned

Det skal helst helelr ikke gå så hurtigt at din hud ikke kan nå at følge med.

Super superflot jeg skal nok heppe på dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.