De der cykeltrailere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.146 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. april 2010

TbCp

Hvor længe kan man bruge dem til børnene?
Liva er 2,8år nu, er det for sent/for dumt at gå hen og købe en nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

TbCp

Op med den igen.... håber nogle kan svare

Anmeld

15. april 2010

Agnete

Jeg har lige købt en i Bilka i sidste uge, min pige er 3,5 år (ca 95 cm). Jeg kan bare ikke finde ud af at sætte den på min cykel

Anmeld

15. april 2010

Christinahr

Altså, hvis i har brug for den så skal i jo købe den

Vi købte i januar da den store var knap 3 og den lille knap 1. Vi skal ca cykle 5 km hver vej til og fra vuggestue/bh og det kan den store ikke - ihvertfald ikke hjem, der er hun træt og alternativet er en cykel der hænger efter min, hvilket heller ikke er smart, da hun tit falder i søvn - altså er traileren den eneste løsning.

Jeg ville langt hellere have haft en ladcykel, men skal cykle 4 km efter at have smidt dem af og det er skønt bare at kunne smida traileren i vuggeren og så er jeg fri

Anmeld

15. april 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg ville købe den hvis du mener i kan/skal bruge den. Jeg elsker voress fordi det er rart Malou Selma kan sidde og lege i den, når det er vinter kan hun sidde lidt lunt - eller hvis det regner..

Jeg synes ikke hun er for gammel til den.

Anmeld

15. april 2010

JulieE

TbCp skriver:

Min søn er 6 år og han kan stadig sidde i vores (model Croozer), men han sidder ikke super godt mere. Min datter på 3 årsidder rigtig fint i den. Så det er slet ikke for sent endnu. Vi har været rigtig glade for vores.

Anmeld

15. april 2010

TbCp

Det lyder til at det ikke er for sent at købe en....
Kender i nogle mærker hvor dér kun er plads til 1 barn?

Anmeld

17. april 2010

BabyStella!

TbCp skriver:

Hvor tidligt kan man så bruge den? Jeg har en datter på 7 mdr., og vil rigtig gerne ha´ en.

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

BabyStella! skriver:

Hvor tidligt kan man så bruge den? Jeg har en datter på 7 mdr., og vil rigtig gerne ha´ en.

Det er bedst når din datter kan sidde helt selv og holde hovedet op...

Når hun kan det, tror skam ikke der sker noget ved at du begynder at bruge den...

Hæng mig ikke op på det...

Anmeld

17. april 2010

Miss Tina

Mener at mange af dem kan tag op til omkring de 30 kg og til mange af dem kan man købe tilbehør så anhængeren kan bruges tildig. Jeg er utrolig glad for min, både når der bliver handlet stor - ufatteligt hvor meget der kan være i dem, ik altid lige godt

Jeg har købt den grønne fra Coop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.