Nu kan man endelig se at jeg er gravid!! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.064 visninger
10 svar
1 synes godt om
14. april 2010

Mit første barn

19 uger + 3 dage henne, skønt at få mave på!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Weee... det er bare en fest, når man er så langt

Så eksploderer du ellers lige de næste 20 uger

Jeg kan ikke genkende dig på billeder, så jeg har vidst ikke rigtig hilst på dig før, men vi er lige langt Jeg er også 19+3 idag.

Har du været til MD?

Anmeld

14. april 2010

merichs

Sikke en fin bule

Anmeld

14. april 2010

FruEllingsen

Sikke en fin lille babybolig

Anmeld

14. april 2010

Mit første barn

Zafir skriver:

Weee... det er bare en fest, når man er så langt

Så eksploderer du ellers lige de næste 20 uger

Jeg kan ikke genkende dig på billeder, så jeg har vidst ikke rigtig hilst på dig før, men vi er lige langt Jeg er også 19+3 idag.

Har du været til MD?

Hej, det er rigtigt...jeg er meget ny herinde på baby.dk.

Tænk at vi er lige langt, så må du også snart skulle til MS? Jeg var i dag ude på Hvidovre. Vi skal have en lille, sund og rask dreng...jeg tudede da jordmoderen sagde det..hæ hæ..jeg var bare så glad og overvældet!

Anmeld

14. april 2010

Risen

Ih hvor er du bare smuk og en fin lille bule som er på vej

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mit første barn skriver:

Hej, det er rigtigt...jeg er meget ny herinde på baby.dk.

Tænk at vi er lige langt, så må du også snart skulle til MS? Jeg var i dag ude på Hvidovre. Vi skal have en lille, sund og rask dreng...jeg tudede da jordmoderen sagde det..hæ hæ..jeg var bare så glad og overvældet!

Så velkommen til da

Jeg var til MD/MS igår... Vi skal have en pige mere. Storesøster kan ikke få armene ned i jubel. Lige som hun havde'bestilt' hehe... Og heldigvis - bedst af alt. -et rigtig dejlig sundt barn SKØNT.

Anmeld

14. april 2010

Mit første barn

Taaak!!! Hvor er i søde allesammen.

Jeg har lige luret de andre "uge 19" maver, det er så livsbekræftigende og sjovt at se ..størrelserne varierer lidt,.. og tænk at der er en lille duser inde bag dem allesammen... det er nogle meget meget fine maver :-)

Anmeld

14. april 2010

Mit første barn

Zafir skriver:

Så velkommen til da

Jeg var til MD/MS igår... Vi skal have en pige mere. Storesøster kan ikke få armene ned i jubel. Lige som hun havde'bestilt' hehe... Og heldigvis - bedst af alt. -et rigtig dejlig sundt barn SKØNT.

Ja, det er jo bare det aller vigtigste at barnet er sundt og raskt...Jeg kan godt forstå at din datter glæder sig til at få en lillesøster, hun kan lege med,... det drømte jeg også om at få da jeg var mindre, men jeg måtte "nøjes" med min storebror ;-)

Glæder mig til at "følges" med dig de næste mange uger...og høre mere til hvordan det går..

Godnat herfra :-)

Anmeld

14. april 2010

Pige2009

Sikke en fin lille mavse Man kunne overhovedet ikke se, jeg var gravid før henved uge 25-26

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.