Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Min mor syr en sengehimmel til vores vugge, men da vi ikke har kunne finde en himmelpind, vil vi lave en selv.
Mit spørgsmål er så, hvor lang er afstanden fra madres til top af sengehimmel ved jeres??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jamen, her kan jeg da lige fortælle dig at ønskebørn har en himmelpind der købte jeg min på min førnævnte baby shoppingtur igår
Jeg har købt en himmelpind i Babysam
BlyViol skriver: jamen, her kan jeg da lige fortælle dig at ønskebørn har en himmelpind der købte jeg min på min førnævnte baby shoppingtur igår
Så må jeg hellere få lokket min mor med der ud i morgen tak for tippet
hvad fik du ellers købt
dorthemus skriver: Jeg har købt en himmelpind i Babysam
Sjovt.. vi har bare ikke kunne finde dem.. men vi må jo ikke have ledt grundigt nok... hihi
Drømmer skriver: Sjovt.. vi har bare ikke kunne finde dem.. men vi må jo ikke have ledt grundigt nok... hihi
De står heller ikke fremme...man skal spørge efter dem Den koster ca. 150 kr
jeg spurgte bare damerne derinde men kom du til ringkøbing og kig i ønskebørn
dorthemus skriver: De står heller ikke fremme...man skal spørge efter dem Den koster ca. 150 kr
det gør den ik ovre på den farlige djævleø - men i vestjyske ønskebørn, hænger de ved sengetøjet
Så må jeg vist hellere tage mig sammen og spørge.. det er da noget nemmere end at lave den selv....
så kan min søde mor også snart komme til at sy
BlyViol skriver: det gør den ik ovre på den farlige djævleø - men i vestjyske ønskebørn, hænger de ved sengetøjet
He he...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128