Jeg lytter med her. Jeg kan heller ikke koncentrere mig i heden, finder på alt muligt andet, til trods for at eksamen er lige om døren. Jeg har det mærkeligt med det. Det er en MEGET vigtig eksamen, og jeg har alle muligheder for at forberede mig godt og grundigt, men nej, det er som om det hele bare kan være lige meget. Jeg har det lidt sådan, til trods for jeg er hamrende nervøs, så må jeg tage det, som det kommer. Sådan er humøret lige i dag. :)
Jeg har svært ved at forberede mig på en eksamen, som jeg ikke ved hvad kommer til at dreje sig om. Jo opgaven, men udover det, så ved jeg ikke hvad snakken kommer til at gå med. Jeg er blevet for doven til at forberede en masse, som jeg muligvis ikke får brug for. Men problemet er bare, jeg ikke ved hvad jeg for brug for, så famler i blinde. Energien er brugt op, og nu vil jeg gerne bare være færdig med det studie. Holdningen er desværre derefter, det burde være nu man sagde: "Jeg giver den en skalle, det er sidste chance." Men sådan er det ikke lige her i dag.
Hvornår skal du forsvare den Tina?
st.
Anmeld