HJÆLP (alligevel ikke så alvorligt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Doktor Doolittle

Det er helt uhyggeligt irriterende det her! Jeg har fri hele denne uge, skal skrive mine ph.d. artikler færdig og så have drengene hjemme torsdag og fredag :) Meeeennn.... tror I jeg kan koncentrere mig??? Ikke en skid! Jeg glor på computeren, den glor på mig, og så begynder jeg på mine overspringshandlinger som at købe lidt ind, gøre lidt rent, gå på nettet etc. SHIT og tiden nærmer sig for mit ph.d. forsvar. Det ender med at gå helt i kage 8( Nogen gode råd (?) Jeg løb endda en lang tur i går, tænkte det ville klare min hjerne men nej :'( Frustrede (H) fra Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

st

Jeg lytter med her. Jeg kan heller ikke koncentrere mig i heden, finder på alt muligt andet, til trods for at eksamen er lige om døren. Jeg har det mærkeligt med det. Det er en MEGET vigtig eksamen, og jeg har alle muligheder for at forberede mig godt og grundigt, men nej, det er som om det hele bare kan være lige meget. Jeg har det lidt sådan, til trods for jeg er hamrende nervøs, så må jeg tage det, som det kommer. Sådan er humøret lige i dag. :)

Jeg har svært ved at forberede mig på en eksamen, som jeg ikke ved hvad kommer til at dreje sig om. Jo opgaven, men udover det, så ved jeg ikke hvad snakken kommer til at gå med. Jeg er blevet for doven til at forberede en masse, som jeg muligvis ikke får brug for. Men problemet er bare, jeg ikke ved hvad jeg for brug for, så famler i blinde. Energien er brugt op, og nu vil jeg gerne bare være færdig med det studie. Holdningen er desværre derefter, det burde være nu man sagde: "Jeg giver den en skalle, det er sidste chance." Men sådan er det ikke lige her i dag.

Hvornår skal du forsvare den Tina?

st.

Anmeld

3. juni 2008

Doktor Doolittle

Hej st

Det er nok vejret så, når du heller ikke kan koncentrere dig ;) Eller måske har vi bare været i gang for længe. Jeg synes virkelig vi har haft travlt os 2 de sidste år med studier, dit og dat, og måske trænger vi bare til en pause (?) Bare surt at have det sådan lige nu hvor vi helst skal "performe".

Jeg ved ikke præcist hvornår jeg skal forsvare, jeg får den endelige dato 24. juni så det kan være alt derefter. Jeg ved bare jeg har 1000 løse ender, jeg bliver helt syg af stress ved tanken, og alligevel kan jeg ikke få fingeren ud (?)

Knus fra Tina (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.