(marts) 1 års undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

981 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hej tøser

Så blev det Lina's tur til, at komme til sin 1 års undersøgelse.

Hun vejer nu 11 kg og er 84 cm - en stor dejlig pige

Alt var som det skulle være.

Hun fik målt sit jordbærmærke og det har samme størrelse som da hun blev født. Nu må vi se om det går væk med årene, men heldigvis sidder det under håret, så man ikke lægger mærke til det.

Vi snakkede også om, at hun kun rejser sig op til knæene og stadigvæk ikke kravler (hun humper sig frem på numsen). Vi skal se de næste 3 mdr. an., da min læge tror, at det lige pludselig kommer helt af sig selv. Men jeg er sikker på, at hun nok skal lærer, at gå en dag.

Vaccinationen fik også bare super godt. Hun græd lige lidt, men det gik hurtigt over.

Jeg snakkede lige kort med sekretæren inden, at jeg gik hjem og vi snakkede lidt om, hvor meget ungerne har været syge og det at have to børn tæt på hinanden. Hun sluttede af med, at hun synes jeg havde to meget kønne børn og så blev moren lige lidt højere

Jeg har vedhæftet lidt billeder. Dem fra haven af er taget her i eftermiddags.

Kærlig hilsen

Katja

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Moar'en

Hvor er det bare dejligt det gik så godt. Og hun er bare en super køn pige

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Så håber jeg, at jeg fik overført alle billederne

Anmeld

15. april 2010

Misjelle

MoarHvidovre skriver:

Hej tøser

Så blev det Lina's tur til, at komme til sin 1 års undersøgelse.

Hun vejer nu 11 kg og er 84 cm - en stor dejlig pige

Alt var som det skulle være.

Hun fik målt sit jordbærmærke og det har samme størrelse som da hun blev født. Nu må vi se om det går væk med årene, men heldigvis sidder det under håret, så man ikke lægger mærke til det.

Vi snakkede også om, at hun kun rejser sig op til knæene og stadigvæk ikke kravler (hun humper sig frem på numsen). Vi skal se de næste 3 mdr. an., da min læge tror, at det lige pludselig kommer helt af sig selv. Men jeg er sikker på, at hun nok skal lærer, at gå en dag.

Vaccinationen fik også bare super godt. Hun græd lige lidt, men det gik hurtigt over.

Jeg snakkede lige kort med sekretæren inden, at jeg gik hjem og vi snakkede lidt om, hvor meget ungerne har været syge og det at have to børn tæt på hinanden. Hun sluttede af med, at hun synes jeg havde to meget kønne børn og så blev moren lige lidt højere

Jeg har vedhæftet lidt billeder. Dem fra haven af er taget her i eftermiddags.

Kærlig hilsen

Katja

Det har hun da ganske ret i hende sekretæren... super skønne unger du har

Jeg kravlede heller aldrig, men humpede rundt på måsen og jeg går altså helt fint i dag Børn tager jo tingene i hver deres tempo. Linus er heller ikke den hurtigste til alt det motoriske, men jeg er ikke urolig for at det nok skal komme. Det bliver når de selv er klar, men selvfølgelig skal man være opmærksom på at udviklingen går som den skal

Virkelig skønne billeder Katja

Michelle

Anmeld

18. april 2010

Diana...

Ej altså jeg synes det nye baby.dk er dumt så ser jeg ikke når der skrevet noget nyt herinde mere :( 

Ej hvor godt at det gik godt søde. og ja gu har du nogen super skønne børn og hvor har hun fået meget hår var 

Godt det hele gik godt. 

Anmeld

25. april 2010

MoarHvidovre

Diana... skriver:

Ej altså jeg synes det nye baby.dk er dumt så ser jeg ikke når der skrevet noget nyt herinde mere  

Ej hvor godt at det gik godt søde. og ja gu har du nogen super skønne børn og hvor har hun fået meget hår var 

Godt det hele gik godt. 

Ja, hun har bare fået meget hår og krøller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.