Cykeltrailer... Er det dybt åndssvag eller godt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.580 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Mira0911

Nu skal jeg snart til at begynde og cykle med Julie til dp...

Spørgsmålet er så, hvad er bedst..

En cykel stol der sættes på cyklen? Eller

En cykeltrailer...?

Hvad har I erfaringer med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Mor til Frederic og Freya

vi har begge dele...

Er mest glad for børneanhænger.. Han sidder tørt og lunt, der er plads til dp tasken - indkøbs poser og han kan sidde og lege...

Anmeld

14. april 2010

lonemus

Frederic's moar skriver:

vi har begge dele...

Er mest glad for børneanhænger.. Han sidder tørt og lunt, der er plads til dp tasken - indkøbs poser og han kan sidde og lege...

Samme her, men bruger altid kun cykeltraileren, netop pga tørvejr og bedre plads

Anmeld

14. april 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Overvejer selv at købe en trailer, men er lidt bekymret om den er hård at cykle med?

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

MoarJ skriver:

Nu skal jeg snart til at begynde og cykle med Julie til dp...

Spørgsmålet er så, hvad er bedst..

En cykel stol der sættes på cyklen? Eller

En cykeltrailer...?

Hvad har I erfaringer med?

Jeg syntes også det kommer an på, om det er på en lille smal cykelstig du skal cykle, for så vil jeg vælge cykelstol

Hvis barnet er et meget uroligt barn, så er cykeltrailer bedst, fordi et uroligt barn i en cykelstol, er heller ikke sjovt

Så som du kan se er der fordele og ulemper ved begge

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

Benjamin09 skriver:

Overvejer selv at købe en trailer, men er lidt bekymret om den er hård at cykle med?

nye trailer er ikke hårde at cykle med, de vejer jo ikke så meget i sig selv, sådan trailer

Anmeld

14. april 2010

Sjl-msl-Mkl

vi har begge dele. Stolen bruger vi til hverdag hvor vi kun skal i dp, men hvis hun skal i legestue så bruger vi cykeltrailer. Deri kan jo være poser, tasker og div.

Anmeld

14. april 2010

Kløver

Frederic's moar skriver:

vi har begge dele...

hvad for en trailer har du? er selv på udkig efter en

Anmeld

15. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

hvad for en trailer har du? er selv på udkig efter en

Vi har en fra Trek, en vi fandt på den blå avis. Den er kanon, men vi købte en med 'dobelt kabine' og når den tid kommer vi skal have en mere, så cykler frederic nok selv.

Men har altid ønsket mig en fra abc kids...

http://www.abckids.dk/ABC%20KIDS%20CX1%20Chariot%20Carriers%20superjogger.%20Joggingvagn,%20cykelvogn.htm

Anmeld

15. april 2010

Kløver

Frederic's moar skriver:

Vi har en fra Trek, en vi fandt på den blå avis. Den er kanon, men vi købte en med 'dobelt kabine' og når den tid kommer vi skal have en mere, så cykler frederic nok selv.

Men har altid ønsket mig en fra abc kids...

http://www.abckids.dk/ABC%20KIDS%20CX1%20Chariot%20Carriers%20superjogger.%20Joggingvagn,%20cykelvogn.htm

den er dælme også fin, den du gerne vil have, sjovt er dne ejg ønsker mig, samme sted fra

http://www.abckids.dk/Corsaire%20XL%20cykelanh%C3%A6ngere,%20babyjogger%20l%C3%B8bevogne%20b%C3%B8rn.%20Babyudstyr.htm

jeg er dog bare i tvivl om den kan sidde på min cykel, og da jeg snakkede med dem, vidste de det ikke, da de ikke har erfaring med trailere på 3 hjulede cykler, så er ved at undersøge nærmere.

jeg var i bilka i går for at kigge på en, stod intet om navn eller noget men dne var i deres avis, men da jeg kom derned var den ikke til at finde, selv ikke efter at have snakket med 2 medarbejdere, de vidste bare hvor cyklerne stod, men ikke hvor traileren var ?

det kan måske bedre betale sig at nøjes med at købe en til 1 barn, eller er det rart med ekstra plads, min plan er også at bruge den til hvis jeg skal handle, istedet for en normal cykeltrailer, så den har flere funktioner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.