ville du støtte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Stumpen

suanne85 skriver:

KAn su udløbe?

Ja du kan kun få et vis antal klip -mener det er 79, men er slet ikke sikker....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Margorie

Jeg har stemt nej.. Hjælper gerne venner og familie økonomisk- og støtter også dem der samler penge ind til vigtige ting som kræft osv.. Men fremmede mennesker vil jeg ikke give penge da man ikke kan vide om de går til junk eller noget i den stil..

Anmeld

14. april 2010

JulieE

suanne85 skriver:

KAn su udløbe?

Øh.... Nu er det jo nogle år siden Og den gang kunne man, på en videregående uddannelse, få SU i den nomerede tid + et fjumre år.  Jeg ved ikke hvordan det er nu

Mange hilnser

Julie

Anmeld

14. april 2010

Vingummien

Stumpen skriver:

Ja du kan kun få et vis antal klip -mener det er 79, men er slet ikke sikker....

Klip? hehe. Oki lost hehe

Hvor mange år svare det til? For skal studere 2 endnu

Anmeld

14. april 2010

Stumpen

suanne85 skriver:

Klip? hehe. Oki lost hehe

Hvor mange år svare det til? For skal studere 2 endnu

Hver måneds udbetaling er lig med et klip og derved bruger du 12 klip om året... Er du så på barsel mens du er igang med din uddannelse får du 12 ekstra klip pr barn -forstået på den måde at du ikke bruger af de 79 klip eller hvor mange det nu er man har i alt...

Anmeld

14. april 2010

Vingummien

Stumpen skriver:

Hver måneds udbetaling er lig med et klip og derved bruger du 12 klip om året... Er du så på barsel mens du er igang med din uddannelse får du 12 ekstra klip pr barn -forstået på den måde at du ikke bruger af de 79 klip eller hvor mange det nu er man har i alt...

Ah oki super

Anmeld

14. april 2010

9510

Jeg har svaret ja til at støtte, men ville aldrig støtte med penge, men med metrielle ting

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

Jeg ville ikke hjælpe brugere økonomisk.. Men venner og familie hjælper jeg gerne, hvis min egen økonomi siger ok for det..

Men jeg hjælper også gerne med materielle ting, som jeg måske ikke længere har brug for, til brugere herinde, hvis jeg finder brugeren oprigtig, og jeg ikke mener der er svindel indeover..  Hvis du forstår!?

Anmeld

14. april 2010

mama09

Jeg vil gerne hjælpe med en lille slat penge, men kun dem jeg "kender" herinde fra,nemlig pigerne fra NS.. Vi har da også flere gange samlet ind til gaver, til nogen af tøserne der har haft det svært..

Så JA, hvis jeg føler jeg kender personen........

Anmeld

14. april 2010

Lone Jakobsen

har svaret "det kommer an på brugeren" men det er nu ikke helt korrekt....for med hensyn til tøj eller andre genstande jeg ikke selv skal bruge, ja der vil jeg til enhver tid hjælpe hvis jeg kan.

men med hensyn til penge, så sku det være en jeg havde lidt kendskab til, og som jeg finder troværdig. jeg støtter altid dem der ringer på, og samler gerne selv ind...så vil virkelig gerne hjælpe nogen der trænger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.