Fb og billeder LouiseLarsen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.819 visninger
48 svar
0 synes godt om
14. april 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Så kom vores skønne dreng til verden.... Ved Zette har oprettet en tråd omkring det, og tak for alle jeres hilsner. Det varmer...

En Fb er nem at skrive, for den er ganske kort...

Startede jo Mandag med at få lagt en stikpille op, som skulle modne mig til om torsdagen hvor jeg så skulle møde op på Fg kl 08.30 og få taget vandet. Men så langt nåde jeg ikke, for mandag aften fik jeg veer...

Jeg tog på Fg kl 24.00 for lige at blive kigget på, mens andreas ringede efter mine forældre og ventede på de kom herop. Min far skulle passe Nicklas og min mor skulle med til fødsel. Jeg havde egentlig regnet med at blive sendt hjem igen, men nej jeg skulle blive.... På daværende tidspunkt var jeg 2 cm åben.

Kl 02.30 ankom Andreas, og der havde jeg åbnet mig 4 cm. Bliver så enige om at gå ind på en fødestue og tage vandet. Mine veer kommer ind over mig en efter en, uden pauser. Jeg kan mærke at lige som den ene stilner af, så starter den anden.... Jeg beder om en E-blokade og det får jeg... Kl 05.04 ca tager Jm mit vand, der er jeg stadig 4 cm åben... En time efter vandet er blevet taget er jeg 10 cm åben, og føder kl 06.17 verdens dejligste "lille" dreng....

Han vejer 4260 Gram og er 53 cm lang!

Vi er lige kommet hjem fra sygehuset idag kl 10.00. Jeg valgte at ta et døgn deroppe, lige for at få amningen op og køre. Det er skønt at være hjemme....

Også til billederne....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Mira0911

Et stort tillykke... Og hvor ser han bare nuser ud...

Anmeld

14. april 2010

Mette.

Hvor er han en lækker lille fyr - tillykke med ham  ..

Anmeld

14. april 2010

CS

Tillykke - hvor er han skøn

Anmeld

14. april 2010

MaleneG

Åh gud hvor han dog skøn

Anmeld

14. april 2010

LotteGabriella

Han er sgu super skøn og smuk Et kæmpe stort tillykke til jer

Anmeld

14. april 2010

Ranarupta

Nårh... En dejlig lille basse. 
Tillykke med ham og tak for læsningen  

Anmeld

14. april 2010

Lady Marion <3

Uhhhhhhhhhhhhhhhhhhh     For pokker hvor er han dog SKØN   Mange gange tillykke ..

Anmeld

14. april 2010

Riksen

Han er bedårende! Sikke en lille, lækker unge I har fået jer.

Tillykke med ham!

Anmeld

14. april 2010

mullesmith2

Hvor er han bare skøn.Stort tillykke med ham  Og lyder som en god fødsel. Glæder mig til det er min tur. kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.