(februar) Skønne pige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Mira0911

Igår havde vi besøg af sp...

Hun kom lige for at veje hende... For 2 mdr siden, vejede Julie 9.8.. Det gør hun også denne gang... Vi skulle være obs på hendes vægt, hun er ikke med i kurvene, siger sp...

Dp siger hun snart begynder og, dp går runde med hende vejr... Jeg synes nu ikke hun gør tegn til at vil gå, hun fiser rundt på alle 4...

Jeg smider lige en video med Julie.. Ved ikke om nogen har set den i øffen... Hun er vild med tdc reklamen hvor de danser linedance...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Muffinmus

:-) nårh hvor er hun sød..og glad for at rokke til det.

Altså, men den vægt kan jeg ikke forstå i skal bekymre jer...hun ligger jo RET pænt i svingte og manler intet overhovedet der. Så selv om hun lige knækker kurven kort tid, så sker der jo absolut intet ved det når hun er så tung:-)

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

MariaE skriver:

:-) nårh hvor er hun sød..og glad for at rokke til det.

Altså, men den vægt kan jeg ikke forstå i skal bekymre jer...hun ligger jo RET pænt i svingte og manler intet overhovedet der. Så selv om hun lige knækker kurven kort tid, så sker der jo absolut intet ved det når hun er så tung:-)

Præcis.. Jeg kan ikke forstå at sp siger det...

Anmeld

14. april 2010

MoarViborg

Hvor er hun kær! Og rigtig musikalsk 

Mht. vægten, forstår jeg heller ikke rigtig bekymringen - Maya vejer 10,6, og hun er vældig godt i stand! Men hun er så heller ikke så høj

Anmeld

14. april 2010

Misjelle

MoarJ skriver:

Igår havde vi besøg af sp...

Hun kom lige for at veje hende... For 2 mdr siden, vejede Julie 9.8.. Det gør hun også denne gang... Vi skulle være obs på hendes vægt, hun er ikke med i kurvene, siger sp...

Dp siger hun snart begynder og, dp går runde med hende vejr... Jeg synes nu ikke hun gør tegn til at vil gå, hun fiser rundt på alle 4...

Jeg smider lige en video med Julie.. Ved ikke om nogen har set den i øffen... Hun er vild med tdc reklamen hvor de danser linedance...

Dejlig pige du har dig der

Jeg har lige fået vejet Linus i dag og han vejede også 9,8, hvilket var helt normalt og der er ikke noget om at vi skal være obs på ham . Hun ser da også både sund og frisk ud, så tror ikke det er noget du skal bekymre dig med

Michelle

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

Jeg forstår slet ikke at sp sagde det... Vi synes jo selv hun er god stand...

Hun er bare så dejlig når hun høre musik... Rokker til næsten til alt...

Anmeld

18. april 2010

Diana...

Åhh hvor er hun bare kær altså.

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Diana... skriver:

Åhh hvor er hun bare kær altså.

Ja ikke... Hun er bare rigtig dejlig.... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.