Nu insemineret... rugende på æg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.248 visninger
33 svar
0 synes godt om
14. april 2010

ønskebørn74

SÅ KOM VI HJEM FRA LÆGEN... ÆGLØSNING PÅ ALLE ÆG... DET SIDSTE VAR LIGE POPPET... OG ALT SER FINT UD...

MEN AVS DET GJORDE ONDT... MIT UNDERLIV SYNKER LIDT FORTIL... SÅ HAN MÅTTE TAGE EN DIMS IND OG TAGE FAT I LIVMODER MUNDEN OG LUKKE OP... SMÅBLØDER LIDT... MEN DET ER MEGET NORMALT... ER LIDT ØM... MEN PYT... BARE DER KOMMER EN GULDKLUMP UD AF DET...

SÅ STORK, OP PÅ VINGEN JEG VENTER DIG......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

puzzle

Av av søde stakkels dig, men heldigvis der er en mening med det

Jeg krydser alt hvad jeg kan det skal bare være jeres tur denne gang og det er jeg sikker på det er

stor knus fra mig

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

UHA hvor spændende!! Hvor mange æg er der tale om????...

Masser af krydser herfra... Så må du smække benene op og slappe af, så du kan ruge godt

Anmeld

14. april 2010

VNB

ønskebarn74 skriver:

SÅ KOM VI HJEM FRA LÆGEN... ÆGLØSNING PÅ ALLE ÆG... DET SIDSTE VAR LIGE POPPET... OG ALT SER FINT UD...

MEN AVS DET GJORDE ONDT... MIT UNDERLIV SYNKER LIDT FORTIL... SÅ HAN MÅTTE TAGE EN DIMS IND OG TAGE FAT I LIVMODER MUNDEN OG LUKKE OP... SMÅBLØDER LIDT... MEN DET ER MEGET NORMALT... ER LIDT ØM... MEN PYT... BARE DER KOMMER EN GULDKLUMP UD AF DET...

SÅ STORK, OP PÅ VINGEN JEG VENTER DIG......

av! lyder til at være en lidt træls omgang... Men ja det er forhåbentlig det hele værd! Dejligt at det er vel overstået ihvertfald...

Du ved jeg krydser alt allerede, og det fortsætter jeg skam med!!!

Pas nu på dig selv, og de 3 små kostbare super æg!

Anmeld

14. april 2010

FrkLarsen

1000x 

Håber virkelig at det er jeres tur til at få en guldklump!! 

Anmeld

14. april 2010

businesstigger

håber det er det hele værd og du snart har forår i maven!

Anmeld

14. april 2010

MM1987

Så håber vi på at den er hjemme...

Det gjorde også rigtig ondt på mig, men det er fordi jeg er så stærk dernede at jeg hele presser det (hvad end det er) ud...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Zafir skriver:

UHA hvor spændende!! Hvor mange æg er der tale om????...

Masser af krydser herfra... Så må du smække benene op og slappe af, så du kan ruge godt

1000 TAK SØDE... 4 STK... SÅ DER BURDE VÆRE EN CHANCE FOR AT BARE ET ER FINT OG BLIVER TIL EN LILLE GULDKLUMP...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

VNB skriver:

av! lyder til at være en lidt træls omgang... Men ja det er forhåbentlig det hele værd! Dejligt at det er vel overstået ihvertfald...

Du ved jeg krydser alt allerede, og det fortsætter jeg skam med!!!

Pas nu på dig selv, og de 3 små kostbare super æg!

1000 TAK SØDE OG DER ER 4 ÆG DENNE GANG... SÅ MON IKKE DER ER BARE ET DER ER FINT...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

1000 TAK ALLE SAMMEN... JEG GLÆDER MIG TIL AT KUNNE PRALE MED 2 STREGER... KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.