Andrea har "dumpet" mig ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Munder

Tjaaaa Andrea på 3½ år har jo ytret flere gange, at hun gerne ville giftes med mig, når hun blev voksen.

Hver gang hun siger det, har jeg jo forklaret hende, at hun skal finde sig en sød dreng når hun bliver ældre, istedet for sin gamle mor. Nu er jeg skam blevet droppet. I morges da vi lå og puttehyggede proklamerede frøkenen så følgende:

Moar, når du er færdig med at være forgiftet med far, vil jeg forgiftes med ham....

Dorte - der håber I alle får nydt denne fantastiske forårsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Koen.

Munder skriver:

Tjaaaa Andrea på 3½ år har jo ytret flere gange, at hun gerne ville giftes med mig, når hun blev voksen.

Hver gang hun siger det, har jeg jo forklaret hende, at hun skal finde sig en sød dreng når hun bliver ældre, istedet for sin gamle mor. Nu er jeg skam blevet droppet. I morges da vi lå og puttehyggede proklamerede frøkenen så følgende:

Moar, når du er færdig med at være forgiftet med far, vil jeg forgiftes med ham....

hvor er hun da søød

Anmeld

14. april 2010

FruEllingsen

Hihi..... hvor er hun sød

Anmeld

14. april 2010

RumlesMor

14. april 2010

LotteGabriella

HIHIHIHIHIHIHI hvor er hun bare go' Så faldt hjertet for farmand

Anmeld

14. april 2010

Lone Jakobsen

nej hvor er hun dejlig

her fortælle ungerne mig at "det er vel nok godt du blev kæreste med Dan så han kan ordne ting" (deres mor er klart ikke den store handy woman)

Anmeld

14. april 2010

Munder

Ja, hun er sød Det er altså de mest fantastiske ting der kommer ud af munden på hende

Anmeld

14. april 2010

smokin

Munder skriver:

Det er sikkert også den sødeste fyr hun kender pt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.