Mine indlæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. april 2010

betski

Hej Henrik - jeg kan ikke længere se en oversigt med de indlæg jeg selv har oprettet. Hvordan får jeg oversigten frem på forsiden igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

merichs

duddi. skriver:

Hej Henrik - jeg kan ikke længere se en oversigt med de indlæg jeg selv har oprettet. Hvordan får jeg oversigten frem på forsiden igen?

Er de ikke aller nederst (i bunden) på siden?

Anmeld

14. april 2010

betski

merichs skriver:

Er de ikke aller nederst (i bunden) på siden?

Jo nu er dette indlæg komme frem aller neders. Men jeg har skrevet en del andre indlæg (godt nok ved at være et stykke tid siden) så måske de kun står der i et begrænset tidsrum.

Anmeld

14. april 2010

Munder

duddi. skriver:

Jo nu er dette indlæg komme frem aller neders. Men jeg har skrevet en del andre indlæg (godt nok ved at være et stykke tid siden) så måske de kun står der i et begrænset tidsrum.

Hvis du klikker må den lille "min profil" knap oppe øverst kommer du ind på din profil. Der er en ny knap der hedder mine indlæg, der ligger de alle sammen Gav det mening???

Anmeld

14. april 2010

betski

Nu kunne jeg trykke på "vis alle" og vupti så var de der alle sammen

Anmeld

14. april 2010

betski

Munder skriver:

Hvis du klikker må den lille "min profil" knap oppe øverst kommer du ind på din profil. Der er en ny knap der hedder mine indlæg, der ligger de alle sammen Gav det mening???

Ja men det er ikke helt det jeg mener. For på den side er der også alle mine svar i andres tråde

Har fundet ud af det - men tak for jeres hjælp

Anmeld

14. april 2010

Michael healer

duddi. skriver:

Ja men det er ikke helt det jeg mener. For på den side er der også alle mine svar i andres tråde

Har fundet ud af det - men tak for jeres hjælp

Hvad gjorde du så, for at løse problemet ?

Anmeld

15. april 2010

betski

Michael healer skriver:

Hvad gjorde du så, for at løse problemet ?

Problemet blev løst da jeg oprettede denne tråd

Anmeld

18. april 2010

Low

Jeg forstår det stadig ikke helt? Jeg kan ikke finde det i snakker om. Jeg kan faktisk ikke finde mine debat indlæg eller jeg kan finde det jeg har skrevet i alle debatter men det er ikke det jeg leder efter. Jeg leder efter en over sigt over de debatter som jeg har oprettet uanset om det var sidste år jeg oprettede dem for nederst i bunden der forsvinder oversigten hvis der ikke blive skrevet i den efter et stk tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.