Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg sender en STORM af baby-støv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhhh Jeg kryser alt hvad jeg har for jer ihhh hvor spændene.. Mange knus og forårs tanker herfra
Krydser alt hvad der overhovedet kan krydses, og sender jer en masse positive tanker
Håber virkelig at det er i dag jeres lille ønskebarn bliver skabt..
tb skriver: vi var igennem 3 IOU forsøg, men intet skete.. endte så ud i IVF og den var der første gang de fandt ud af at jeg havde masser af ægblærer, men der var kun æg i få af dem.. men det er bare så super at man kan få den hjælp man kan!!
vi var igennem 3 IOU forsøg, men intet skete.. endte så ud i IVF og den var der første gang de fandt ud af at jeg havde masser af ægblærer, men der var kun æg i få af dem.. men det er bare så super at man kan få den hjælp man kan!!
OK, DEJLIGT AT DDET LYKKEDES I FØRSTE HUG MED IVF... HÅBER VI BLIVER FRI FOR DET!!! MEN PÅ DEN ANDEN SIDE ER JEG GLAD BARE VI FÅR EN GULDKLUMP!!!
KNUS LENE
Hvor spæææææændende!!.. Krydser fingre... Og håber at de næste 2 uger kommer til at gå HURTIGT!!!...
1000 TAK ALLE SAMMEN... HVOR ER I BARE SKØNNE!!! KÆMPE KRAMMER TIL HVER ENKELT AF JER!!!
KH LENE (SOM NU HAR HALETUDSER SOM JAGTER ÆG)
Rosa skriver: Jeg sender dig al min held og lykke (på nær en lillebitte smule jeg beholder til at sætte min fødsel i gang i dag ) og krydser fingre for at du har rogn i skuffen inden dagen er omme! De varmeste hilsner fra Rosa
Jeg sender dig al min held og lykke (på nær en lillebitte smule jeg beholder til at sætte min fødsel i gang i dag ) og krydser fingre for at du har rogn i skuffen inden dagen er omme!
De varmeste hilsner fra
Rosa
HEJ SØDE, 1000 TAK!!!
HVORDAN HAR DU DET??? ER SÅ SPÆNDT PÅ JERES VEGNE!!!
KH LENE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128